Gå til innhold

Kan dette være innbillning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var i gangen og hørte noen kom inn kjellerdøren og gikk i trappene der og tok i handtaket, fortet meg inn og sa det var noen som kom inn kjelleren til mannen min. Han sprang ned men ingen var der, da sa jeg at de hadde sikkert gått inn i første etasje. Da bare ristet han på hodet av meg og sa jeg innbilte meg det. Og han så nede også men ingen var der, jeg hørte jo det. 

Anonymkode: f1b0e...c06

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454903-kan-dette-v%C3%A6re-innbillning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var i gangen og hørte noen kom inn kjellerdøren og gikk i trappene der og tok i handtaket, fortet meg inn og sa det var noen som kom inn kjelleren til mannen min. Han sprang ned men ingen var der, da sa jeg at de hadde sikkert gått inn i første etasje. Da bare ristet han på hodet av meg og sa jeg innbilte meg det. Og han så nede også men ingen var der, jeg hørte jo det. 

Anonymkode: f1b0e...c06

Noe lignende har jeg også opplevd. Ekkelt.

Anonymkode: 8f904...46f

AnonymBruker

De aller fleste har opplevd å høre at det kommer noen og så kommer det ingen. Oftest en naturlig forklaring, andre mennesker som lager lyd som en forveksler med at det kommer noen. Eller at hjernen lurer deg litt og så du tror du hørte noe.  Eller han Even Beinlaus. 

Anonymkode: 33cc8...8bc

AnonymBruker

Jeg har en skremmende opplevelse med sånt! Datra mi og jeg var på hyttetur og så da vi hadde lagt oss hørte vi at noen gikk i 2 etg. Det var bare jeg og henne der og jeg trodde at det var henne som hadde gått opp og ruslet rundt der, men hun trodde at det var meg! Vi ble like forskrekket begge to og vi har alarm på hytta så ingen kommer seg inn. Ekle greier!

Anonymkode: 8f904...46f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...