AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 Var i gangen og hørte noen kom inn kjellerdøren og gikk i trappene der og tok i handtaket, fortet meg inn og sa det var noen som kom inn kjelleren til mannen min. Han sprang ned men ingen var der, da sa jeg at de hadde sikkert gått inn i første etasje. Da bare ristet han på hodet av meg og sa jeg innbilte meg det. Og han så nede også men ingen var der, jeg hørte jo det. Anonymkode: f1b0e...c06 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i gangen og hørte noen kom inn kjellerdøren og gikk i trappene der og tok i handtaket, fortet meg inn og sa det var noen som kom inn kjelleren til mannen min. Han sprang ned men ingen var der, da sa jeg at de hadde sikkert gått inn i første etasje. Da bare ristet han på hodet av meg og sa jeg innbilte meg det. Og han så nede også men ingen var der, jeg hørte jo det. Anonymkode: f1b0e...c06 Noe lignende har jeg også opplevd. Ekkelt. Anonymkode: 8f904...46f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 De aller fleste har opplevd å høre at det kommer noen og så kommer det ingen. Oftest en naturlig forklaring, andre mennesker som lager lyd som en forveksler med at det kommer noen. Eller at hjernen lurer deg litt og så du tror du hørte noe. Eller han Even Beinlaus. Anonymkode: 33cc8...8bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 Skrevet 13. mai 2020 Jeg har en skremmende opplevelse med sånt! Datra mi og jeg var på hyttetur og så da vi hadde lagt oss hørte vi at noen gikk i 2 etg. Det var bare jeg og henne der og jeg trodde at det var henne som hadde gått opp og ruslet rundt der, men hun trodde at det var meg! Vi ble like forskrekket begge to og vi har alarm på hytta så ingen kommer seg inn. Ekle greier! Anonymkode: 8f904...46f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.