Gå til innhold

Din erfaring med zyprexa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Skjønner ikke helt hvorfor du fortsatt gidder å ta så sterke medisiner som antipsykotika hvis du ikke har vært psykotisk på nesten 20år. Men det er jo bare meg..

Anonymkode: 6defb...e99

Det er nok fordi man går på antipsykotika at man ikke blir psykotisk. Jeg har ikke vært psykotisk på 4 år og har ikke lyst å bli det heller. Jeg har blitt anbefalt Zyprexa, og jeg stoler på spesialistene når det gjelder detteæ

Anonymkode: a93f2...a00

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Skjønner ikke helt hvorfor du fortsatt gidder å ta så sterke medisiner som antipsykotika hvis du ikke har vært psykotisk på nesten 20år. Men det er jo bare meg..

Anonymkode: 6defb...e99

Du er ikke spesielt høflig anlagt ser jeg. Kanskje jeg har mine grunner, uten att du skal stå til dommer. Du spør og graver, og i tillegg er du frekk. Hva vet du om meg? Schizofreni er en kronisk sykdom jeg har residual schizofreni. Les deg opp før du er så påståelig. Synd du ikke skriver med nick, slik at jeg i fremtiden kan unngå irritasjonsmoment som deg. Null peil, og frekk i tillegg.

Jævla tulling.

Anonymkode: 082bb...f9d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...