Gå til innhold

Kjøre rundt på natta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1 time siden, Kayia skrev:

Har du vært råner?😃

Jeg definerte meg ikke som råner, men på bygda må man ha bil som 18 åring for å henge med. Jeg kledde ut min som et annet litt mer imponerende bilmerke. Med wunderbaum i speilet og mye formålsløs tullekjøring kan det minne litt om råning.

påskelilje
4 minutter siden, Grendel skrev:

Jeg definerte meg ikke som råner, men på bygda må man ha bil som 18 åring for å henge med. Jeg kledde ut min som et annet litt mer imponerende bilmerke. Med wunderbaum i speilet og mye formålsløs tullekjøring kan det minne litt om råning.

Wunderbaum 😁 Det hadde mannen min også i bilen  da vi ble sammen 😁😁😁 Litt tullekjøring på ham også i den tiden!

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Wunderbaum 😁 Det hadde mannen min også i bilen  da vi ble sammen 😁😁😁 Litt tullekjøring på ham også i den tiden!

Jeg husker følgende vits fra min ungdom:

- Hvilke trær er det flest av på Jæren?
- Wunderbaum! 

MYE tullekjøring der! ;) 

Jeg kjører litt på natta og det er bare for å komme meg litt ut og pga uroen jeg sliter med. Sliter i tillegg med traumer og i går forverret det seg litt pga jeg måtte fortelle om traumene til psykologen jeg har begynt hos. Har selv wunderbaum i bilen, men det er pga jeg røyker i bilen. Jeg kjører dog ikke hver natt og heller ikke langt utover natta. Kjører ut i ti-tida på kvelden og er hjemme rundt ett de gangene jeg er ute og jeg kjører ikke hele tida mens jeg er ute. Jeg liker og å høre på musikk og opplever lyden best i bilen. Regner med at når det blir litt varmere ute så blir bilen parkert og sykkelen tatt fram. 

Annonse

6 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis du sykler eller går i stedet får du gratis trim i tillegg. Og ikke minst er det mye mer miljøvennlig.

Det miljømessige plager meg, men det har blitt en tvang å kjøre rundt så vi jobber med saken.

....å sykle i fem timer hver dag hadde jeg ikke vært i stand til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...