Gå til innhold

Søke om utredning på psykiatrisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke DPS? Jeg tror ikke man sendes til mer spesifikke behandlingsopphold uten å ha vært utredet først. Jeg har både blitt utredet på akuttpsykiatrisk og døgnpost på DPS. 

Om man får utredning kun poliklinisk eller om man legges inn hvor man utredes kommer an på funksjonsnivå. Hvis det blir vurdert at man trenger mer hjelp enn hva poliklinisk kan gi så vil man henvises til annen behandling. 

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregikk dette? Var det til hjelp?

Anonymkode: d3d11...c55

Det foregikk på noen uker og de utredet meg med masse spørreskjemaer, men fikk samme diagnose jeg hadde fått tidligere da. Men det var en fin plass å være og de var grundige. Så fikk jeg selvsagt medisiner, solian den gangen. 

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det foregikk på noen uker og de utredet meg med masse spørreskjemaer, men fikk samme diagnose jeg hadde fått tidligere da. Men det var en fin plass å være og de var grundige. Så fikk jeg selvsagt medisiner, solian den gangen. 

Var det din ide å utredes på nytt?

Anonymkode: 7769c...321

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men hvorfor måtte/ville du være innlagt mens du ble utredet for det?

Anonymkode: 7769c...321

Jo for jeg ville til det sykehuset og det var langt fra der jeg bodde. Men helt utrolig og tenkte på at jeg virkelig gjorde det da når jeg tenker tilbake. Så hadde jeg lyst å hilse på kupton, men det tørte jeg ikke da. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo for jeg ville til det sykehuset og det var langt fra der jeg bodde. Men helt utrolig og tenkte på at jeg virkelig gjorde det da når jeg tenker tilbake. Så hadde jeg lyst å hilse på kupton, men det tørte jeg ikke da. 

Det skulle du bare gjort. Kupton er hyggelig han :) 

Anonymkode: d3d11...c55

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...