Gå til innhold

Oppstart medisiner eller amme? Kupton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått en skikkelig depresjon i svangerskapet.. har jo slitt med dette før også, har god hjelp av medisiner. 
føder om ikke altfor lenge.. tenker på om jeg bør droppe amming og begynne på medisiner ganske raskt? Eller skal jeg droppe medisiner og amme lengst mulig? 
har det ganske ille om dagene, men baby kommer først uansett hva.. 

Anonymkode: 07546...8ff

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454929-oppstart-medisiner-eller-amme-kupton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en skikkelig depresjon i svangerskapet.. har jo slitt med dette før også, har god hjelp av medisiner. 
føder om ikke altfor lenge.. tenker på om jeg bør droppe amming og begynne på medisiner ganske raskt? Eller skal jeg droppe medisiner og amme lengst mulig? 
har det ganske ille om dagene, men baby kommer først uansett hva.. 

Anonymkode: 07546...8ff

Ta medisiner. Barnet ditt har definitivt best av en stabil og oppegående mor som er i stand til å ta seg godt av det. Morsmelkerstatningen i dag er helt topp! Da jeg var liten fikk jeg en blanding av helmelk, vann og sukker! Og jeg vokste da fint opp jeg også. :) Min eldste fikk morsmelk i 6 uker, etter det fikk han erstatning, søstra fikk pupp til hun var 10 mnd (med annet ved siden av fra hun var 5-6 mnd), har er familiens suverent friskeste individ i dag som voksen og det har han egentlig vært hele barndommen og ungdommen også. :) Og skulle det dukke opp et ammepoliti så be dem bare passe sine egne saker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...