Gå til innhold

Hvordan er blandet episode? Bipolar 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

girlinyellow

Jeg har bipolar 1. Ble innlagt en gang der de ga meg diagnosen "blandet episode". Da sov jeg ikke, var veldig fysisk hyper, veldig seksuell, veldig produltiv - og sikkert flere ting, men samtidig intenst trist, gråt mye, og var kjempesint og ekstremt irritabel. Prøvde å skade meg, og evt. ta livet av meg noen ganger, og måtte derfor være innlagt. Det var ikke noe allreit, i alle fall. 

AnonymBruker

Okei.. jeg lurer nemlig på om jeg har en blandet episode nå.. er ekstremt deprimert, gråter mange ganger for dagen, har mørke tanker om livet, ser ikke noe lyspunkt osv osv. Samtidig så har jeg lyst til å bli forfatter(igjen), tenker på hvordan jeg helst ønsker å innrede leiligheten, osv🤣 synes det er litt merkelig

Anonymkode: b9698...ade

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...