Gå til innhold

Ukas vekt - uke 20


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jaja, nå har jeg gått ned igjen de to verste koronakiloene, og har ligget stabilt på 77,6 kilo den siste uka. Den ene kiloen forsvant litt og litt, den andre forsvant da jeg plutselig fikk diaré en dag 😮 Trodde jeg skulle gå opp igjen, men nei 😊

Hadde vært greit med en kilo eller to mindre når sommeren kommer. Føler meg egentlig ganske stram og i god form, så nå er det å fortsette med trening og små måltider fremover. Skal ut og løpe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
14 minutter siden, Ekstra skrev:

Og jeg skal snart ha pizza og øl :D 

Høres deilig ut 😁! Her blir det vel fredagstaco etterhvert. Russejenta skal ut på fest og spurte pent om å bli hentet en gang i natt, så det blir nok Farris på meg i kveld (evt ett glass vin litt tidlig) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar veiedag nå på søndag, men veide 62 i dag. For en uke siden veide jeg 63, men det er nok mest vann og mageinnhold jeg har blitt kvitt siden det nå er en uke siden sist jeg fylte opp magen ved å overspise. Går nok ikke noe ned til i morgen for jeg var på kafé og der ble det både iskaffe, belgisk vaffel og en kule is. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg kom meg ut på løpetur! Gikk først en times tur med mannen i skogen, ganske bra tempo, og etter en liten pause inne, løp jeg i 21 minutter i skogen. Fikk litt vondt i kneet det siste minuttet, men ellers bare moro 😁😁😁

Nå er det fredagsmiddag som sønnen og en kamerat har laget. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, påskelilje skrev:

Skal ut og løpe nå!

Spreka! Jeg har gått mye denne uka, et par dager har jeg tatt bussen i stedet for bilen pga snø og siden jeg prøver å holde meg til kun en buss hver vei i disse coronatider fikk jeg tilsammen 9 km gange på kjøpet...

Siden mandag 4. mai har jeg gått ned 1,5 kg og det er jeg veldig fornøyd med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veide 71,2 kg på torsdag og 71,7 kg på fredag så ikke vet jeg. Det er vel bare naturlige variasjoner. Det hadde vært fint å komme ned på 60 tallet innen sommeren. Jeg har ligget mellom 71 og 72 kilo i mange uker nå og det er litt frustrerende. Vil jo så gjerne ned!

Jeg er ikke like sprek som dere, men jeg går da på turer med jevne mellomrom jeg og. Dessuten har jeg tiårets ryddesjau på loftet og det betyr at jeg går opp og ned fire etasjer med skrot og det er jo trening det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 61,9 nå. Det er 1,1 kg ned på en uke. Mest vannvekt og mageinnhold etter overspising, men litt ned i ordentlig vekt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...