Gå til innhold

De som ruler forumet her nå 😎

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eva Sofie, Glitter, RamonaK -forumet hadde vært veldig stille uten dere. I say no more 😎😎😎

Anonymkode: 5266f...c2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er sør og morsk? Da var det futt her da.

Anonymkode: a5462...b96

Skrevet

Vet nå ikke om det er en bra ting at jeg er så aktiv. 😛 Det er ikke bare fordi jeg liker å henge på forum. Det er jo også fordi jeg er ganske isolert og har lite å gjøre. 😅 

Skrevet

Hahaha :) vært en del fra meg i det siste, derfor jeg prøvde å poste anonymt i stad. Menmen, som Ibsen s Brandt sa" vær deg selv fullt å helt ikke stykkevis og delt. " 

Skrevet
22 minutter siden, Glitter skrev:

Vet nå ikke om det er en bra ting at jeg er så aktiv. 😛 Det er ikke bare fordi jeg liker å henge på forum. Det er jo også fordi jeg er ganske isolert og har lite å gjøre. 😅 

Ditto 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, RamonaK skrev:

Menmen, som Ibsens Brandt sa

Ibsens figur heter Brand.

Jeg henger meg opp i det fordi Brandt er et etternavn i min slekt.

Anonymkode: b4042...71c

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ibsens figur heter Brand.

Jeg henger meg opp i det fordi Brandt er et etternavn i min slekt.

Anonymkode: b4042...71c

I stand corrected :)

Skrevet

Jeg slenger innom med et og annet, om det alltid er fornuftig kan vel diskuteres, dersom jeg tror eller håper jeg har noe å bidra med :) Meg selv har jeg alltid vært og sjelden jeg prøver å være en annen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...