AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 Skrevet 15. mai 2020 Hva slags psyke ting har du gjort i psykose? Ikke rusutløste psykoser da. Anonymkode: d0dde...b05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 Skrevet 15. mai 2020 Jeg sov på sofaen i 2 uker fordi jeg følte det lå et lik i senga mi. Det lukta også. Var ikke medisinert nei om noen lurte. Anonymkode: d0dde...b05 0 Siter
Glitter Skrevet 15. mai 2020 Skrevet 15. mai 2020 Har gjort mye rart i rusutløst psykose, men ikke-rusutløst så har det bare foregått noen netter hvor jeg har styrt med å skru på alt av lys, gjemme meg under dyna for å unnslippe demonen og rope på mamma. Neste morgen igjen så har jeg vært mer normal igjen bortsett fra paranoia. Så har altså ikke så veldig mye erfaring med psykose bortsett fra de rusutløste. Men jeg er fortsatt redd demonen skal komme tilbake for det føles fortsatt som at det faktisk var en demon der. Kan enda høre den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.