Gå til innhold

Zoloft: Normale bivirkninger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Poster som ab fordi jeg ikke tør å poste med nick.

Scoret over 40 på madrs mandag. Begynte på Zoloft på tirsdag.

De siste to dagene har vært helt forferdelige.  Kjenner ikke igjen mitt eget speilbilde lenger og tør ikke å se i speil/blanke overflater. I dag smilte hekken til meg. Har også fått endel skjelvinger og rykninger. 
Jeg sleit nok med å komme meg gjennom dagene før dette, og forstår ikke hvordan jeg skal holde ut dette.

Er dette normale bivirkninger i oppstart på Zoloft?

Anonymkode: 5bcdc...05c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454964-zoloft-normale-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poster som ab fordi jeg ikke tør å poste med nick.

Scoret over 40 på madrs mandag. Begynte på Zoloft på tirsdag.

De siste to dagene har vært helt forferdelige.  Kjenner ikke igjen mitt eget speilbilde lenger og tør ikke å se i speil/blanke overflater. I dag smilte hekken til meg. Har også fått endel skjelvinger og rykninger. 
Jeg sleit nok med å komme meg gjennom dagene før dette, og forstår ikke hvordan jeg skal holde ut dette.

Er dette normale bivirkninger i oppstart på Zoloft?

Jesus, jeg hadde sluttet pronto. Å supplere med ap for slike bivirkninger er galskap.

Anonymkode: b4b8b...143

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jesus, jeg hadde sluttet pronto. Å supplere med ap for slike bivirkninger er galskap.

Anonymkode: b4b8b...143

Jeg sendte mail til legen i sted så får jeg se hva h*n sier. Skal nok overleve dette til mandag.

-TS

Annonse

AnonymBruker

Tenkte jeg kunne komme med en oppdatering. Har fått beskjed om å slutte med Zoloft fra og med i morgen. Vi skal avvente en periode og se om disse rare greiene gir seg når jeg ikke er medisinert.

Takk til dere som svarte.

-TS

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...