Gå til innhold

Til dere autister som frekventerer dol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg har jo åpenbart ikke det. Dessuten er skriftlig kommunikasjon så ufattelig mye enklere enn verbal kommunikasjon. Her på forumet kommer det ikke så tydelig fram at jeg er annerledes. Jeg er ikke like sosialt klønete og jeg framstår mye mer sosialt kompetent enn jeg faktisk er. Det er trygt og det er en befrielse. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidde å henge på et forum med så mange NT-folk? Har dere ikke bedre ting å ta dere til? 

Anonymkode: 9806a...099

Er vel ingen som henger på et psykiatriforum hvis en ikke har noe psykiske problemer vel? De fleste som henger her er enten schizofrene eller autistiske opphengte flisespikkere som oppretter den ene klagetråden etter den andre der de klager over alle andre.

Anonymkode: a43ce...453

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke bedre ting å ta dere til? 

Nei har ikke noe liv jeg, selv 17.mai er som alle andre dager, sitter her for meg selv og gjør ingenting

Men har ikke du bedre ting å foreta deg du som er NT lizzom ?

Anonymkode: ad7fb...6c7

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidde å henge på et forum med så mange NT-folk? Har dere ikke bedre ting å ta dere til? 

Du er forresten åpenbart en autist selv i og med at du vet hva en "NT" er for noe.. så den kjøper jeg ikke.

Annonse

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen venner, og ingen å henge med, hva skal jeg ellers gjøre?

Anonymkode: 36fb0...a7d

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ingen som henger på et psykiatriforum hvis en ikke har noe psykiske problemer vel? De fleste som henger her er enten schizofrene eller autistiske opphengte flisespikkere som oppretter den ene klagetråden etter den andre der de klager over alle andre.

Jeg har AS, og må si jeg irriterer vettet av meg når dere NTfolk kommer med slike teite ord som; «flisespikkeri»! Bruk vanlige ord! Spikker du fliser eller hva?!?! 

Dessuten er ikke NT like. Er man nt om man har adhd? Bipolar feks? 

Anonymkode: e5332...80e

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har AS, og må si jeg irriterer vettet av meg når dere NTfolk kommer med slike teite ord som; «flisespikkeri»! Bruk vanlige ord! Spikker du fliser eller hva?!?! 

Jeg har asperger, og må si jeg irriterer vettet av meg av folk som kaller asperger for AS. Er du et aksjeselskap liksom?!?!

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har asperger, og må si jeg irriterer vettet av meg av folk som kaller asperger for AS. Er du et aksjeselskap liksom?!?!

Huff. Autokorrekten. Jeg gidder ikke rette på den. As, er det bedre? Gidder ikke sitte og skrive Asperger Syndrom hele tiden? Dessuten skriver folk Aspergers. AspergerS!?!  Ass-burgers 😛 

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Autokorrekten. Jeg gidder ikke rette på den. As, er det bedre? Gidder ikke sitte og skrive Asperger Syndrom hele tiden? Dessuten skriver folk Aspergers. AspergerS!?!  Ass-burgers 😛 

134938770815.png

Anonymkode: 36fb0...a7d

Annonse

AnonymBruker

Jeg er nevrotypisk. DVS ikke autist. Det er litt vanskelig å holde oversikten over hvor mange Asperger diagnostiserte det er her. Da gutta i gjengen, og ett par damer også muligens bruker anonymt nick. De som ikke gjør det blir det stilt spørsmål om de er autister om.

For ordens skyld jeg har ingen venner jeg heller. Så det er ikke bare mannlige Aspergere som ikke har det. 

Slik jeg ser det er det ikke noe rørende samhold mellom aspergerne, utover en viss humor. Men denne kan til og med jeg delta i.

Så sånn er det, nå skal jeg ha meg litt iskald cola. Men men.

Anonymkode: 56fff...d89

Madelenemie
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

jeg ville aldri tenkt at flisespikkeri, har noe med å spikke fliser. Hvis man gjør et raskt Google søk, finner man kjapt at det har å gjøre med at enkelte mennesker henger seg opp i detaljer. Andre ord er byråkrat, formalist eller bokstavtrell m.fl.

sånne ord kan være kompliserte første gang man møter på dem i sosial kontakt i RL, på net kan man heldigvis Google mye, ikke alt , men skaffe seg en nogenlunde oversikt over hva mennesker mener.

Endret av Madelenemie
AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Autister er vel nettopp kjent for å gjøre ting som de verken syns er gøy eller meningsgivende om og om igjen, så da må jo det å poste her på DOL være midt i blinken. 

Anonymkode: 4545f...e53

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som henger her er enten schizofrene eller autistiske opphengte flisespikkere som oppretter den ene klagetråden etter den andre der de klager over alle andre.

Ja, det er alltid lettere å se feil hos andre enn sine egne :)

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa klageren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...