Gå til innhold

Er 17. mai årets tristeste dag?

Anbefalte innlegg

Gjest dolmio
23 minutter siden, kupton skrev:

Etter min mening er ikke dette noe jeg "har". Det er noe jeg har skaffet meg. For oss i Norge finnes det utallige muligheter, og de trenger ikke koste mer enn det de aller fleste kan betale.

Neida, en kan jo gå seg en tur.

Jeg gjorde nå det beste utav det i min situasjon. Kunne sikkert gjort det bedre. Men jeg lot meg ikke bade i følelser, så jeg er fornøyd med dagens mestring tross alt :) 

Fortsetter under...

Selv så forsøker jeg å tenke at det er godt at 17. mai nå er over. Det ble ingen god 17. mai i år heller, men den ble ikke så ille som den var i fjor, så litt forbedring har det vært. En mer trøtt og uopplagt dag er det lenge siden jeg har hatt. Jeg kom på nå at egentlig er jeg veldig glad i hornmusikk og de tradisjonelle 17. mai-sangene våre, men nå har jeg ikke hørt de på tre år. Men flagget ble i hvert fall hengt ut kl. 8.00 og tatt inn igjen kl. 21.00, så da er den plikten utført.

Gjest dolmio
44 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Selv så forsøker jeg å tenke at det er godt at 17. mai nå er over. Det ble ingen god 17. mai i år heller, men den ble ikke så ille som den var i fjor, så litt forbedring har det vært. En mer trøtt og uopplagt dag er det lenge siden jeg har hatt. Jeg kom på nå at egentlig er jeg veldig glad i hornmusikk og de tradisjonelle 17. mai-sangene våre, men nå har jeg ikke hørt de på tre år. Men flagget ble i hvert fall hengt ut kl. 8.00 og tatt inn igjen kl. 21.00, så da er den plikten utført.

Sånn er det med meg også. 

45 minutter siden, dolmio skrev:

Sånn er det med meg også. 

Jeg tenker at egentlig er det da selvdestruktivt å ikke høre på hornmusikk på 17. mai siden jeg egentlig liker den typen musikk og jeg blir glad innvendig av det (alt til sin tid bare). Det er bare at i blant krasjer det ytre med det indre. Og når man er trøtt og sliten, frister det lite med glad musikk. På den annen side kan glad musikk gi litt energi, så kanskje det bør prøves til neste år... :)

Gjest dolmio
4 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg tenker at egentlig er det da selvdestruktivt å ikke høre på hornmusikk på 17. mai siden jeg egentlig liker den typen musikk og jeg blir glad innvendig av det (alt til sin tid bare). Det er bare at i blant krasjer det ytre med det indre. Og når man er trøtt og sliten, frister det lite med glad musikk. På den annen side kan glad musikk gi litt energi, så kanskje det bør prøves til neste år... :)

Ser den, men som du skriver så opplevde du forbedring i år - ta det med deg videre, så kan du minne deg selv på dette med korps til neste år :) 

Jeg hørte på korps på TV, og så så jeg noen videoer som venner på fb la ut (jeg liker også korps).

Selv om vi ikke klarte alt, synes jeg vi var flinke begge to, en slags mellomting mellom meget godt bestått-ikke bestått.

Jeg opplevde som deg, forbedring, og det er jeg fornøyd med. Jeg prøver å ikke tenke sort/hvitt og setter med det ned kravene til meg selv - da er sjansen for å oppleve bedring større. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...