Gå til innhold

Hvorfor skal vi med Asperger.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie

Hei

det er noe feil i de fleste på et eller annet sted..

Erna Solberg har dysleksi, på hennes tid var det en stor utfordring.

vi som har Asperger har våre utfordringer, nå som kompetansen på Asperger øker, blir det for mange med Asperger lettere, fordi vanskene blir beskrevet, forstått og funnet mulige løsninger på, til fordel for enkeltindividet.

uavhengig av det, man kan ha ekstra utfordringer, det er rom for å være « litt feil», i det samfunnet vi er så heldige å være en del av.

jeg har aldri tenkt jeg er verdt mindre enn andre, men jeg har hatt tidvise vansker med å tenke bra nok om mitt eget bidrag inn i samfunnet.

dette mener jeg i sin hovedsak kommer av mine egne krav og ambisjoner, og ikke om at andre ser ned på meg. Det er viktig å være seg bevisst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...