Gå til innhold

hvor mye salt er det i tårer jeg blir redd..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gråtveldig i dusjen i stad. Og jeg kjente noe salt, har jo smakt tårer før... og jeg vet jeg vfikk svelga noe av det... er veldig redd for vannvekt og salt og friker ut, og jeg har ingen å snakke med så skrev her... jeg prøver å finne ut av hvor mye gram salt det er i tårer`er det noe som vet?...jeg er redd for å legge på meg haugevis av vannvekt og se feit ut..

Anonymkode: d8cc2...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråtveldig i dusjen i stad. Og jeg kjente noe salt, har jo smakt tårer før... og jeg vet jeg vfikk svelga noe av det... er veldig redd for vannvekt og salt og friker ut, og jeg har ingen å snakke med så skrev her... jeg prøver å finne ut av hvor mye gram salt det er i tårer`er det noe som vet?...jeg er redd for å legge på meg haugevis av vannvekt og se feit ut..

Anonymkode: d8cc2...580

Du legger ikke på deg av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråtveldig i dusjen i stad. Og jeg kjente noe salt, har jo smakt tårer før... og jeg vet jeg vfikk svelga noe av det... er veldig redd for vannvekt og salt og friker ut, og jeg har ingen å snakke med så skrev her... jeg prøver å finne ut av hvor mye gram salt det er i tårer`er det noe som vet?...jeg er redd for å legge på meg haugevis av vannvekt og se feit ut..

Anonymkode: d8cc2...580

Det er verre enn bare litt salt, tårer inneholder fett også: 

https://forskning.no/partner-norges-forskningsrad-bakgrunn/bakgrunn-hva-er-tarer/1085395

For å være seriøs: Du bør virkelig snakke med noen. Hvis du ikke tuller, har du trolig en slags spiseforstyrrelse.

Hvis det kan få deg til å føle deg bedre: Uansett hva det var i tårene du svelget, kom det jo fra din egen kropp. Så du kan ikke legge på deg av at litt av det ble tilbakeført dit det kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråtveldig i dusjen i stad. Og jeg kjente noe salt, har jo smakt tårer før... og jeg vet jeg vfikk svelga noe av det... er veldig redd for vannvekt og salt og friker ut, og jeg har ingen å snakke med så skrev her... jeg prøver å finne ut av hvor mye gram salt det er i tårer`er det noe som vet?...jeg er redd for å legge på meg haugevis av vannvekt og se feit ut..

Anonymkode: d8cc2...580

Du legger ikke på deg av tårer, men om du mener det du skriver, så burde du skaffe deg hjelp TS. Det har gått for langt! Altfor langt hvis du går rundt og bekymrer deg så mye over vekten din. 

Anonymkode: 6e3f4...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...