Gå til innhold

Slankepiller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å kjøpe slankepiller som 16åring?

Anonymkode: ad1cd...e29

Det fungerer ikke.  Hvis du er overvektig så kan helsesøster hjelpe deg med en kostplan. Men hvis det bare er noe du tror så bør du skaffe deg hjelp. Du er bare 16 år og du vil virkelig ikke kaste bort ungdomsårene dine på en spiseforstyrrelse. Lev live ditt og nyt den. Du er i den beste alderen nå. 

Anonymkode: fab2b...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer ikke.  Hvis du er overvektig så kan helsesøster hjelpe deg med en kostplan. Men hvis det bare er noe du tror så bør du skaffe deg hjelp. Du er bare 16 år og du vil virkelig ikke kaste bort ungdomsårene dine på en spiseforstyrrelse. Lev live ditt og nyt den. Du er i den beste alderen nå. 

Anonymkode: fab2b...14b

Hatt spiseforstyrrelse siden jeg var 12. Får ikke skikkelig hjelp verken av BUP eller foreldrene mine så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Regiakakao skrev:

Hatt spiseforstyrrelse siden jeg var 12. Får ikke skikkelig hjelp verken av BUP eller foreldrene mine så.

Hvilken type hjelp ønsker du? Har du noen forslag selv? Hva føler du ikke fungerer med den hjelpen du får nå? Det er veldig viktig at du blir hørt og at du får ta en del i behandlingen. 

Anonymkode: fab2b...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type hjelp ønsker du? Har du noen forslag selv? Hva føler du ikke fungerer med den hjelpen du får nå? Det er veldig viktig at du blir hørt og at du får ta en del i behandlingen. 

Anonymkode: fab2b...14b

Føler ikke at de tar meg på alvor selvom jeg sier hvor vanskelig det faktisk er. Blir ikke hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Regiakakao skrev:

Føler ikke at de tar meg på alvor selvom jeg sier hvor vanskelig det faktisk er. Blir ikke hørt. 

Hva burde de ha gjort om de tok deg på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frosken skrev:

Hva burde de ha gjort om de tok deg på alvor?

De burde vell ha forstått at jeg sliter like mye som de som er undervektig og de burde gitt meg råd. Og ikke bare være bitchy som jeg følte psykologspesialisten var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Regiakakao skrev:

De burde vell ha forstått at jeg sliter like mye som de som er undervektig og de burde gitt meg råd. Og ikke bare være bitchy som jeg følte psykologspesialisten var

Ja, det er viktig å forstå at også de som ikke er undervektige kan slite veldig med en spiseforstyrrelse. Men hva slags råd ønsket du deg? Hva var det psykologen sa som du syntes var bitchy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, frosken skrev:

Ja, det er viktig å forstå at også de som ikke er undervektige kan slite veldig med en spiseforstyrrelse. Men hva slags råd ønsket du deg? Hva var det psykologen sa som du syntes var bitchy?

Vi må sjekke om det faktisk er spiseforstyrrelse. Men tingen er at det stod uspesifisert spiseforstyrrelse og at det var derfor jeg ble henvist til spiseteamet. Så:/  var jo tross alt en grunn til at jeg ble henvist til spiseteamet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Regiakakao skrev:

Vi må sjekke om det faktisk er spiseforstyrrelse. Men tingen er at det stod uspesifisert spiseforstyrrelse og at det var derfor jeg ble henvist til spiseteamet. Så:/  var jo tross alt en grunn til at jeg ble henvist til spiseteamet. 

Var det slik at psykologen sa at de måtte sjekke om det faktisk er en spiseforstyrrelse du strever med? Det trenger i så fall ikke bety at de ikke tar deg på alvor, bare at de prøver å finne ut av hva slags behandling du vil kunne ha mest nytte av. Siden du har blitt henvist med uspesifisert spiseforstyrrelse, så vil det nok være vanlig å ville finne ut mer av hva du egentlig strever med. Det er imidlertid synd at du ikke har følt deg forstått og at du har fått en litt dårlig start med psykologen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Regiakakao skrev:

Vi må sjekke om det faktisk er spiseforstyrrelse. Men tingen er at det stod uspesifisert spiseforstyrrelse og at det var derfor jeg ble henvist til spiseteamet. Så:/  var jo tross alt en grunn til at jeg ble henvist til spiseteamet. 

Spiseforstyrrelser er ikke enten svart eller hvitt. Noen kan slite med bulimiske tendenser, andre kan ha anorektisk atferd eller en blanding. Det er ikke lett å bare gi en diagnose. For å få riktig hjelp så er det viktig med riktig diagnose. Kjenner ei som sleit med at hun hørte stemmer som ba henne om å ikke spise. De trodde først at det var en spiseforstyrrelse, men så viste det seg at hun hadde fått en psykose. Gi de tid og vær ærlig. Det går Ann å ha bulimi og være normalvektig eller ha atypisk anoreksi, uten undervekt.  Ønsker deg masse lykke til. Håper at du får riktig hjelp. 

Anonymkode: fab2b...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiseforstyrrelser er ikke enten svart eller hvitt. Noen kan slite med bulimiske tendenser, andre kan ha anorektisk atferd eller en blanding. Det er ikke lett å bare gi en diagnose. For å få riktig hjelp så er det viktig med riktig diagnose. Kjenner ei som sleit med at hun hørte stemmer som ba henne om å ikke spise. De trodde først at det var en spiseforstyrrelse, men så viste det seg at hun hadde fått en psykose. Gi de tid og vær ærlig. Det går Ann å ha bulimi og være normalvektig eller ha atypisk anoreksi, uten undervekt.  Ønsker deg masse lykke til. Håper at du får riktig hjelp. 

Anonymkode: fab2b...14b

Vet at spiseforstyrrelser ikke er svart hvitt men greia er at uspesifisert spiseforstyrrelse var samtale emnet uka  før jeg ble henvist til spiseteamet og jeg mener at de egt burde ha lest journalen. For psykologen min fortalte det at jeg var redd for å ikke få hjelp nettopp fordi jeg har uspesifisert spiseforstyrrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...