Gå til innhold

For mange slankepiller??


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta kontakt med legevakta hvis du kjenner på sterke symptomer. Håper at du er i livet. Gi fra deg en lyd hvis det går bra med deg. Det er koffeinet du kan dø av, men det må mye til så i værstefall så vil du bare få en kraftig hjertebank. 

Anonymkode: 2335a...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Regiakakao skrev:

Er i livet, merker ikke noen symptomer

Ikke gjør sånnt igjen! Det er ikke bra for verken nyrene eller levra. Du har bare en kropp, ikke ødelegg den. 

Anonymkode: 2335a...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tok du så mange? Husker jeg riktig at det er du som er den unge personen som sliter med spiseforstyrrelser? 

I så fall. Ikke at jeg har noen som helst tro på slankepiller (da hadde overvektige fått de på resept og produsentene hadde ikke reklamert for det på TV med masse liten skrift under), men du blir i hvert fall ikke mer eller raskere slank av å ta mange på en gang. 

Så må jeg bare presisere at jeg mener ikke du bør gå ned i vekt. Jeg aner ikke noe om deg og din BMI så du må ikke ta noe av det jeg sier som tegn på at du må ned i vekt. Sier det bare da jeg vet at man med spiseforstyrrelse lett kan tolke det dit. 

Uansett. Håper du ikke gjør det flere ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør sånnt igjen! Det er ikke bra for verken nyrene eller levra. Du har bare en kropp, ikke ødelegg den. 

Anonymkode: 2335a...7e8

Ødelegge Ann allerede på grunn av spiseforstyrrelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Glitter skrev:

Hvorfor tok du så mange? Husker jeg riktig at det er du som er den unge personen som sliter med spiseforstyrrelser? 

I så fall. Ikke at jeg har noen som helst tro på slankepiller (da hadde overvektige fått de på resept og produsentene hadde ikke reklamert for det på TV med masse liten skrift under), men du blir i hvert fall ikke mer eller raskere slank av å ta mange på en gang. 

Så må jeg bare presisere at jeg mener ikke du bør gå ned i vekt. Jeg aner ikke noe om deg og din BMI så du må ikke ta noe av det jeg sier som tegn på at du må ned i vekt. Sier det bare da jeg vet at man med spiseforstyrrelse lett kan tolke det dit. 

Uansett. Håper du ikke gjør det flere ganger. :)

Er hu med spiseforstyrrelse ja. Tok så mange fordi det også dempe søtsug/sultfølelse så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...