Gå til innhold

Bivirkninger av for lite mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er egt bivirkningene av for lite mat?. Merker kun til slapphet og svimmelhet når jeg reiser med opp.  Får også magesmerter hvis jeg spiser mer normalt. Har ofte vondt i hodet

Anonymkode: 01654...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egt bivirkningene av for lite mat?. Merker kun til slapphet og svimmelhet når jeg reiser med opp.  Får også magesmerter hvis jeg spiser mer normalt. Har ofte vondt i hodet

Anonymkode: 01654...eec

Kroppen din vil etterhvert begynne å tære på seg selv for å overleve, du vil få dun over hele kroppen fordi den prøver å holde varmen og om du er kvinne vil du minste mensen og ikke være fruktbar fordi kroppen din ikke er i stand til å bære frem et barn. Du vil bli beinskjør, om du kaster opp en del vil du få skader på tennene og i spiserøret. Du vil klare å gjøre mindre og mindre og du vil se ut som et levende skjelett til du til slutt dør. Fristende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, Lillemus skrev:

Kroppen din vil etterhvert begynne å tære på seg selv for å overleve, du vil få dun over hele kroppen fordi den prøver å holde varmen og om du er kvinne vil du minste mensen og ikke være fruktbar fordi kroppen din ikke er i stand til å bære frem et barn. Du vil bli beinskjør, om du kaster opp en del vil du få skader på tennene og i spiserøret. Du vil klare å gjøre mindre og mindre og du vil se ut som et levende skjelett til du til slutt dør. Fristende?

Kanskje

Anonymkode: 01654...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egt bivirkningene av for lite mat?. Merker kun til slapphet og svimmelhet når jeg reiser med opp.  Får også magesmerter hvis jeg spiser mer normalt. Har ofte vondt i hodet

Anonymkode: 01654...eec

Jeg synes du skal stille spørsmålene dine til  psykologen, fastlegen og foreldrene dine. Det er ikke hensiktsmessig at du bruker dette forumet til nærmest å skryte av at du spiser lite og tar for mange tabletter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal stille spørsmålene dine til  psykologen, fastlegen og foreldrene dine. Det er ikke hensiktsmessig at du bruker dette forumet til nærmest å skryte av at du spiser lite og tar for mange tabletter. 

Skryter ikke. 

Anonymkode: 01654...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har et ønske om å dø, så er det lurt å snakke med noen andre om det. Forumet er ikke det beste stedet for deg. Ingen av oss kan vite hvor alvorlige tankene dine er. Snakk med en voksen om dine selvmordtanker. 

Anonymkode: 2b042...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har et ønske om å dø, så er det lurt å snakke med noen andre om det. Forumet er ikke det beste stedet for deg. Ingen av oss kan vite hvor alvorlige tankene dine er. Snakk med en voksen om dine selvmordtanker. 

Anonymkode: 2b042...91e

er ikke vits å snakke med voksne om det før jeg har hatt det 11.forsøket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter, 

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

 

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...