Gå til innhold

Jeg gir leponex 1 mnd


Marye

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 3 år senere...

De er kommet lengre i legevitenskapen enn før.Nå er det så vidt jeg vet preparat(er) med «samme» eller lignende virkestoffer som er trygge når det gjelder bivirkninger.En psykiater sa at Leponex er et utrygt preparat.Noen små bivirkninger er vel vanlig,men av og til kan det bli værre.(ikke alle som bruker det).

Anonymkode: 7f84c...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De er kommet lengre i legevitenskapen enn før.Nå er det så vidt jeg vet preparat(er) med «samme» eller lignende virkestoffer som er trygge når det gjelder bivirkninger.En psykiater sa at Leponex er et utrygt preparat.Noen små bivirkninger er vel vanlig,men av og til kan det bli værre.(ikke alle som bruker det).

Anonymkode: 7f84c...b8a

Du har svart på et innlegg som er over tre år gammelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva et leponex? Skal google men vbisndet har noe med lipødem å gjøre er jeg interessert. 

Anonymkode: cdf58...1d6

Nei..ok..never mind. Så hva det var. 

Men TS jeg skjønner din frustrasjon. Medikamenter som fører til vektoppgang ville jeg vurdert nøye. Phenergan er av samme grunn utelukket for meg. Kvetapin har heller ikke ført til søvn f.eks men bare ført til at jeg får helt apehunger. Går til kjøleskapet som en robot. Det har stoppet fasteprosjekter to ganger..null sjans.å motstå. 

Be legen forskrive noe annet du kan teste. 

Anonymkode: cdf58...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...