Gå til innhold

Magen skriker etter mat!!!


Marye

Anbefalte innlegg

Ble mett trodde jeg etter pizza slize og kylling og pommes frittes. Men nå skriker den etter mere mat og snop. Jævla leponex . Den er like ille som zyprexa. Må kutte kontakten med PART for de er så strenge på medisinene. Må skaffe meg nytt Nr så de ikke kan nå meg!!!! Lurer på om jeg ikke har tatt topimax idag, at det er derfor det skrikes ekstra etter mat iallfall er det helt uutholdelig!! Vil bare stappe i meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, Marye skrev:

Ble mett trodde jeg etter pizza slize og kylling og pommes frittes. Men nå skriker den etter mere mat og snop. Jævla leponex . Den er like ille som zyprexa. Må kutte kontakten med PART for de er så strenge på medisinene. Må skaffe meg nytt Nr så de ikke kan nå meg!!!! Lurer på om jeg ikke har tatt topimax idag, at det er derfor det skrikes ekstra etter mat iallfall er det helt uutholdelig!! Vil bare stappe i meg!!!!

Drikk vann og spis gulrøtter.

Anonymkode: 44ce2...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Marye skrev:

Det får bli etter jeg har kastet opp

Nå er du  bare umoden.

Anonymkode: 44ce2...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du  bare umoden.

Anonymkode: 44ce2...26c

Om å få bulimisk tilbakefall er å være umoden så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mot bulumi?????? Så det fungerer slik at du er sulten og spiser og spyr? Jeg kjenner til dette med at magen skriker. Den gjør det alltid hos meg, mett i maks 2 timer. Men jeg spiser mengder uten å spy.... 

Anonymkode: 2c8f8...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Marye skrev:

Ble mett trodde jeg etter pizza slize og kylling og pommes frittes. Men nå skriker den etter mere mat og snop. Jævla leponex . Den er like ille som zyprexa. Må kutte kontakten med PART for de er så strenge på medisinene. Må skaffe meg nytt Nr så de ikke kan nå meg!!!! Lurer på om jeg ikke har tatt topimax idag, at det er derfor det skrikes ekstra etter mat iallfall er det helt uutholdelig!! Vil bare stappe i meg!!!!

Kanskje målet bør være å forsøke holde seg der du er på vekten og ikke å gå ned i vekt? Kanskje det er nok akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marye skrev:

Ble mett trodde jeg etter pizza slize og kylling og pommes frittes. Men nå skriker den etter mere mat og snop. Jævla leponex . Den er like ille som zyprexa. Må kutte kontakten med PART for de er så strenge på medisinene. Må skaffe meg nytt Nr så de ikke kan nå meg!!!! Lurer på om jeg ikke har tatt topimax idag, at det er derfor det skrikes ekstra etter mat iallfall er det helt uutholdelig!! Vil bare stappe i meg!!!!

Jeg synes du skal snakke med fastlegen din om å bli henvist til en som er spesialist på fedme. Det finnes nå noen egne medikamenter som er tatt i bruk og som reduserer sult kraftig. Muligens har du ikke høy nok bmi til å kunne få det, men så plaget som du er med sult, så synes jeg det bør vurderes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Marye skrev:

Ble mett trodde jeg etter pizza slize og kylling og pommes frittes. Men nå skriker den etter mere mat og snop. Jævla leponex . Den er like ille som zyprexa. Må kutte kontakten med PART for de er så strenge på medisinene. Må skaffe meg nytt Nr så de ikke kan nå meg!!!! Lurer på om jeg ikke har tatt topimax idag, at det er derfor det skrikes ekstra etter mat iallfall er det helt uutholdelig!! Vil bare stappe i meg!!!!

slutt påmedisiner

Anonymkode: 5a7da...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg slenger meg på det som Frosken skriver for å si at jeg har god nytte av medikamentet Ozempic. Det reduserer sultfølelse og holder meg mett lenge. Jeg blir altså fortere mett og tenker mye mindre på mat. Jeg har gått på dette 2-3 måneder nå og er kjempefornøyd! Jeg tar medikamentet én gang i uken. Jeg startet med å få dette utskrevet av spesialist men nå i fortsettelsen er det fastlegen som skriver det ut. Jeg er tilknyttet spesialist på Aker Sykehus i Oslo på avdeling for sykelig overvekt. Der blir jeg fulgt opp. Denne spesialisten henviste meg da også til et opplegg på Idrettens Helsesenter. Der er jeg kommet med på et kjempebra tilbud med trening, kostholdsveiledning og gruppesamtaler. Den første perioden er man der 3 dager i uken (3-4 timer). Etterhvert noe sjeldnere, men man blir fulgt opp i noen år fremover. Jeg føler at jeg har lært en hel masse og anbefaler dette opplegget på det varmeste. Til opplysning kan jeg nevne at jeg har gått opp 40 kilo etter at jeg begynte med psykofarmaka for mange år siden. Nå øyner jeg muligheten til langsomt å gå ned i vekt. Det er en stor lettelse!

Lykke til😀

Anonymkode: 52c4d...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slenger meg på det som Frosken skriver for å si at jeg har god nytte av medikamentet Ozempic. Det reduserer sultfølelse og holder meg mett lenge. Jeg blir altså fortere mett og tenker mye mindre på mat. Jeg har gått på dette 2-3 måneder nå og er kjempefornøyd! Jeg tar medikamentet én gang i uken. Jeg startet med å få dette utskrevet av spesialist men nå i fortsettelsen er det fastlegen som skriver det ut. Jeg er tilknyttet spesialist på Aker Sykehus i Oslo på avdeling for sykelig overvekt. Der blir jeg fulgt opp. Denne spesialisten henviste meg da også til et opplegg på Idrettens Helsesenter. Der er jeg kommet med på et kjempebra tilbud med trening, kostholdsveiledning og gruppesamtaler. Den første perioden er man der 3 dager i uken (3-4 timer). Etterhvert noe sjeldnere, men man blir fulgt opp i noen år fremover. Jeg føler at jeg har lært en hel masse og anbefaler dette opplegget på det varmeste. Til opplysning kan jeg nevne at jeg har gått opp 40 kilo etter at jeg begynte med psykofarmaka for mange år siden. Nå øyner jeg muligheten til langsomt å gå ned i vekt. Det er en stor lettelse!

Lykke til😀

Anonymkode: 52c4d...955

Så fint at du har fått noe som ser ut til å fungere for deg. Kjempebra. Skjønner godt at du synes det er en stor lettelse.

Gikk selv opp over 40 kg da jeg begynte med medisiner for mange år siden. For 6 år siden greide jeg å gå ned 40 kg helt på egenhånd, men har dessverre greid å legge på meg 30 kg igjen. Men jeg vet at jeg kan greie det igjen, må bare ikke gi opp.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slenger meg på det som Frosken skriver for å si at jeg har god nytte av medikamentet Ozempic. Det reduserer sultfølelse og holder meg mett lenge. Jeg blir altså fortere mett og tenker mye mindre på mat. Jeg har gått på dette 2-3 måneder nå og er kjempefornøyd! Jeg tar medikamentet én gang i uken. Jeg startet med å få dette utskrevet av spesialist men nå i fortsettelsen er det fastlegen som skriver det ut. Jeg er tilknyttet spesialist på Aker Sykehus i Oslo på avdeling for sykelig overvekt. Der blir jeg fulgt opp. Denne spesialisten henviste meg da også til et opplegg på Idrettens Helsesenter. Der er jeg kommet med på et kjempebra tilbud med trening, kostholdsveiledning og gruppesamtaler. Den første perioden er man der 3 dager i uken (3-4 timer). Etterhvert noe sjeldnere, men man blir fulgt opp i noen år fremover. Jeg føler at jeg har lært en hel masse og anbefaler dette opplegget på det varmeste. Til opplysning kan jeg nevne at jeg har gått opp 40 kilo etter at jeg begynte med psykofarmaka for mange år siden. Nå øyner jeg muligheten til langsomt å gå ned i vekt. Det er en stor lettelse!

Lykke til😀

Anonymkode: 52c4d...955

Takk for svar! Håper jeg kan få tilbud om dette. Det ga meg litt håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal snakke med fastlegen din om å bli henvist til en som er spesialist på fedme. Det finnes nå noen egne medikamenter som er tatt i bruk og som reduserer sult kraftig. Muligens har du ikke høy nok bmi til å kunne få det, men så plaget som du er med sult, så synes jeg det bør vurderes. 

Ja det skal jeg sannelig be om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...