Gå til innhold

Ukas trening uke 22


Lillemus

Anbefalte innlegg

Vi er skikkelig i siget når det kommer til gåturer for tiden og går opp brattbakkene hver gang vi er ute og denne uka ble det mandag, tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag - fredag gikk vi en litt lengre da vi kom opp og turen ble 6,5 km i stedet for drøye 4. I dag, søndag, gikk vi en annen retning da vi kom opp og bort til et lite sommerhus svigers har der og spiste is og drakk litt brus før vi gikk hjem igjen, ble 8,75 km i aldeles fantastisk vær! Knallsol fra skyfri himmel og 25 grader i skyggen! Vel hjemme gjorde jeg litt hagearbeide så i dag har jeg fått rørt meg skikkelig og det kjennes! Blir godt å legge seg om noen timer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tirsdag : 3 timers fjelltur 

Onsdag: 6 km løpetur 

Lørdag : 5 km løpetur 

Søndag: 4 km løpetur 

Anonymkode: 76643...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel en halvveis grei uke.

For første gang ble jeg fraløpt av kona på en joggetur rett og slett. Hun bare fløy fra meg. Vi har jogget mye sammen i vår siden treningsstudio hun går på er stengt. Hun har noe som jeg aldri kan trene opp: Talent. Hun får utrolig rask fremgang av å jogge et par ganger i uken. Jeg var riktignok veldig stiv og støl siden jeg dagen før sprengte meg fullstendig og parkert av jr i en 5km hvor jeg fikk kun 5 minutters forsprang.  (10 minutter neste gang?😛), men det ville jo vært synd om ikke han var mye sprekere enn meg så mye som han trener.

Uansett: Ny joggetur i helgen, og da var jeg atter i minst bra form som henne. Jeg får bare prøve å øke på litt. jeg savne å ha noen klare mål å trene mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg jobbet med ved tirsdags kveld, malte hus 6 timer onsdag,  holdt på med diverse maling og skraping noen timer fredag og lørdag. Så ikke noen trimturer denne uka!

Men på søndag hadde vi 30 minutter knallhard pilates-magetrening + 40 min yoga 😊 i hagen på hytta; sønn, niese,  min søster og jeg. Veldig gøy og god trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...