Gå til innhold

Ukens vekt.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Denne uken har jeg gått ned 2,2 kilo, så håper på nittitallet neste uke. Veide så mye nå når jeg tok tak, da vises det ikke så mye på kroppen heller. Men det går jo nedover så jeg må være fornøyd med det. 

Hvordan går det med andre her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Denne uken har jeg gått ned 2,2 kilo, så håper på nittitallet neste uke. Veide så mye nå når jeg tok tak, da vises det ikke så mye på kroppen heller. Men det går jo nedover så jeg må være fornøyd med det. 

Hvordan går det med andre her inne? 

Står på stedet hvil, men det er ingen overraskelse for her har det vært kaker og vafler og greier i flere dager med feiringer av både det ene og det andre! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Står på stedet hvil, men det er ingen overraskelse for her har det vært kaker og vafler og greier i flere dager med feiringer av både det ene og det andre! :D 

Ok, bra du koser deg da :D Har lov til det du som ikke er overvektig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, bra du koser deg da :D Har lov til det du som ikke er overvektig. 

Tja - bmi-messig så er jeg faktisk overvektig gitt. :) Men ikke så mye at jeg gidder stresse med det, men prøver å passe litt på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Tja - bmi-messig så er jeg faktisk overvektig gitt. :) Men ikke så mye at jeg gidder stresse med det, men prøver å passe litt på da.

Ok. Syns det der bmi greiene er noe tull, da skal jo folk se undervektige ut ifølge den. Nei kos deg du :) Har ikke tenkt å bli syltynn jeg i hvert fall, vil nå trivselsvekten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...