Gå til innhold

Kvinner i forumet med bipolar lidelse: blir dere veldig påvirket av mens-syklusen deres?

Anbefalte innlegg

girlinyellow

Har dere en følelse av å bli mer påvirket av hormonelle endringer gjennom måneden enn gjennomsnittet?

Inntrykket er jo at alle har plager i ulik grad, knyttet til mensen. Jeg tror jeg blir påvirket i mer ekstrem grad. Vet ikke om det har noen sammenheng med bipolariteten, men synes det er et interessant tema. Lurer på hva andre her erfarer.

Fortsetter under...

Annonse

Har vært delte meninger om jeg er bipolar eller bare borderline, men da jeg hadde mensen så tror jeg at jeg ble mer ustabil da ja. Men har aldri satt det i sammenheng med psykisk diagnose. 

Mulig det er en sammenheng, men det kan like gjerne være helt tilfeldig at en som er bipolar også blir mer ustabil ved PMS. Det trenger ikke skyldes bipolariteten. Det er tross alt mange friske som også blir mer ustabil når de venter mensen. 

• 2 uker senere...
girlinyellow
På 7.6.2020 den 15.02, AnonymBruker skrev:

Jeg blir. Ekstra ustabil. Særlig rett før og de to-tre første dagene. Er nesten helt ute av kontroll.

Anonymkode: aea1d...2e5

Huff, jeg og. Uka før, er jeg en fæl blanding av angst, raseri, gråt og urimelighet. Stakkars han jeg bor med 😬
Det er veldig deilig når det slipper taket etter noen dager, da🍀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...