Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dolmio
1 time siden, RamonaK skrev:

:) nei det er vel ikke egentlig det. 

I mitt tilfelle var det en mann i 60-årene, en nabo (jeg var dog tenåring). Selv om du er voksen: Ikke gjør den samme feilen som meg å tro at det var din skyld og og at det gjør deg skitten, for det er ikke tilfelle :) ikke end opp som jeg gjorde ved å la slike følelser spise deg opp ❤️ Du har fått mange gode og støttende svar i tråden, og minst en profesjonell person har svart deg ❤️

7 minutter siden, RamonaK skrev:

Ikke vet jeg. Er så fryktelig mye rart i livet mitt at jeg vet ikke helt hva som er normalt lenger. 

Jeg vet. Jeg har et A4 liv og kan opplyse om at det ikke er normalt å prøve seg på en stedatter.

Håper han er smart nok til å føle seg dum. 

Endret av Grendel
3 minutter siden, dolmio skrev:

I mitt tilfelle var det en mann i 60-årene, en nabo (jeg var dog tenåring). Selv om du er voksen: Ikke gjør den samme feilen som meg å tro at det var din skyld og og at det gjør deg skitten, for det er ikke tilfelle :) ikke end opp som jeg gjorde ved å la slike følelser spise deg opp ❤️ Du har fått mange gode og støttende svar i tråden, og minst en profesjonell person har svart deg ❤️

Takk ❤️ du har helt rett, har sitti å tenkt om jeg sa eller gjorde noe, og kom opp med null, så da er det vel hans skyld. Ja det har jeg og er veldig takknemlig, folk må jo være utrolig lei av meg her på forumet så mye jeg skriver her :)

Gjest dolmio
9 minutter siden, RamonaK skrev:

Takk ❤️ du har helt rett, har sitti å tenkt om jeg sa eller gjorde noe, og kom opp med null, så da er det vel hans skyld. Ja det har jeg og er veldig takknemlig, folk må jo være utrolig lei av meg her på forumet så mye jeg skriver her :)

Hvorfor skulle folk være lei av deg? Det er fritt valg å lese (og evt svare) her inne, og er man lei kan man bare overse :) 

Annonse

19 minutter siden, dolmio skrev:

Hvorfor skulle folk være lei av deg? Det er fritt valg å lese (og evt svare) her inne, og er man lei kan man bare overse :) 

Sant det :) i rl er jeg ikke en person som gjør mye ut av meg selv, og holder problemer for meg selv. :)

Virker som moren og stefaren min skal skilles. Og stefaren min vil flytte ut av landet. Så da slipper jeg å tenke på å møte han :) vi får se om det virkelig skjer, for de to har et veldig volatilt forhold. Men hvis han flytter blir jeg bekymret for moren min, han gjør absolutt alt hjemme for hun klarer ikke. Hun har ptsd og er alkoholiker i tillegg til at hun røyker mye mariuhjana , så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Uff, familien min er ganske fucked...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...