RamonaK Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Skrevet 12. juni 2020 20 minutter siden, Grendel skrev: Nei, det er jo helt sykt. Ikke vet jeg. Er så fryktelig mye rart i livet mitt at jeg vet ikke helt hva som er normalt lenger. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 12. juni 2020 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, RamonaK skrev: nei det er vel ikke egentlig det. I mitt tilfelle var det en mann i 60-årene, en nabo (jeg var dog tenåring). Selv om du er voksen: Ikke gjør den samme feilen som meg å tro at det var din skyld og og at det gjør deg skitten, for det er ikke tilfelle ikke end opp som jeg gjorde ved å la slike følelser spise deg opp ❤️ Du har fått mange gode og støttende svar i tråden, og minst en profesjonell person har svart deg ❤️ 0 Siter
Grendel Skrevet 12. juni 2020 Skrevet 12. juni 2020 (endret) 7 minutter siden, RamonaK skrev: Ikke vet jeg. Er så fryktelig mye rart i livet mitt at jeg vet ikke helt hva som er normalt lenger. Jeg vet. Jeg har et A4 liv og kan opplyse om at det ikke er normalt å prøve seg på en stedatter. Håper han er smart nok til å føle seg dum. Endret 12. juni 2020 av Grendel 1 Siter
RamonaK Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, dolmio skrev: I mitt tilfelle var det en mann i 60-årene, en nabo (jeg var dog tenåring). Selv om du er voksen: Ikke gjør den samme feilen som meg å tro at det var din skyld og og at det gjør deg skitten, for det er ikke tilfelle ikke end opp som jeg gjorde ved å la slike følelser spise deg opp ❤️ Du har fått mange gode og støttende svar i tråden, og minst en profesjonell person har svart deg ❤️ Takk ❤️ du har helt rett, har sitti å tenkt om jeg sa eller gjorde noe, og kom opp med null, så da er det vel hans skyld. Ja det har jeg og er veldig takknemlig, folk må jo være utrolig lei av meg her på forumet så mye jeg skriver her 0 Siter
RamonaK Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Skrevet 12. juni 2020 7 minutter siden, Grendel skrev: Jeg vet. Jeg har et A4 liv og kan opplyse om at det ikke er normalt å prøve seg på en stedatter. Håper han er smart nok til å føle seg dum. ja, noe a4 liv har ihvertfall ikke jeg 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 12. juni 2020 Skrevet 12. juni 2020 9 minutter siden, RamonaK skrev: Takk ❤️ du har helt rett, har sitti å tenkt om jeg sa eller gjorde noe, og kom opp med null, så da er det vel hans skyld. Ja det har jeg og er veldig takknemlig, folk må jo være utrolig lei av meg her på forumet så mye jeg skriver her Hvorfor skulle folk være lei av deg? Det er fritt valg å lese (og evt svare) her inne, og er man lei kan man bare overse 0 Siter
RamonaK Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Skrevet 12. juni 2020 19 minutter siden, dolmio skrev: Hvorfor skulle folk være lei av deg? Det er fritt valg å lese (og evt svare) her inne, og er man lei kan man bare overse Sant det i rl er jeg ikke en person som gjør mye ut av meg selv, og holder problemer for meg selv. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. juni 2020 Forfatter Skrevet 15. juni 2020 Virker som moren og stefaren min skal skilles. Og stefaren min vil flytte ut av landet. Så da slipper jeg å tenke på å møte han vi får se om det virkelig skjer, for de to har et veldig volatilt forhold. Men hvis han flytter blir jeg bekymret for moren min, han gjør absolutt alt hjemme for hun klarer ikke. Hun har ptsd og er alkoholiker i tillegg til at hun røyker mye mariuhjana , så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Uff, familien min er ganske fucked... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.