AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Jeg har blitt sykere og mistenker at det har å gjøre med vekten min. Jeg har brukt samme medisiner og samme doser over lang tid med god effekt. I det siste har jeg blitt sykere og jeg mistenker at det kan ha noe med at jeg har gått opp 12 kg i vekt. Kan det være tilfelle? Anonymkode: c7bb5...3a8 0 Siter
kupton Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Jeg betviler at det har hatt stor innflytelse på serumkons, men fasiten får du ved å ta en ny prøve. 0 Siter
Villanda Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 2 timer siden, kupton skrev: Jeg betviler at det har hatt stor innflytelse på serumkons, men fasiten får du ved å ta en ny prøve. Men det KAN ha noe å si? Da må jeg sette inn støtet og gå ned de tre siste kg før normalvekt. Var en del mer overvektig sist jeg tok prøve. Hadde vært spennende å se om der er forskjell. (Nå ser det vel ut som jeg er ts. Det er jeg ikke) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 4 timer siden, kupton skrev: Jeg betviler at det har hatt stor innflytelse på serumkons, men fasiten får du ved å ta en ny prøve. Kan hende ikke så stor, men nok til at symptomene på min sykdom har blusset oop igjen. Anonymkode: c7bb5...3a8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.