AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Jeg er umoden og digger det. Hater å ta ansvar. Er for syk og sliten til det. Jeg tenker slik at livet mitt ble ødelagt grunnet forferdelige folk i barndommen min. Nå må hele samfunnet ta ansvar for at de ikke stoppet disse forferdlige folket til å ødelegge ting for meg. Sånn er det bare. Anonymkode: c1ae1...983 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er umoden og digger det. Hater å ta ansvar. Er for syk og sliten til det. Jeg tenker slik at livet mitt ble ødelagt grunnet forferdelige folk i barndommen min. Nå må hele samfunnet ta ansvar for at de ikke stoppet disse forferdlige folket til å ødelegge ting for meg. Sånn er det bare. Anonymkode: c1ae1...983 Hvor gammel er du? Anonymkode: 3c5dc...cd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 2 minutes ago, AnonymBruker said: Hvor gammel er du? Anonymkode: 3c5dc...cd8 48 Anonymkode: c1ae1...983 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er umoden og digger det. Hater å ta ansvar. Er for syk og sliten til det. Jeg tenker slik at livet mitt ble ødelagt grunnet forferdelige folk i barndommen min. Nå må hele samfunnet ta ansvar for at de ikke stoppet disse forferdlige folket til å ødelegge ting for meg. Sånn er det bare. Anonymkode: c1ae1...983 Hm. Livet ditt er tross alt ditt eget ansvar og ingens andre sitt,men forstår at du liker deg i offerrollen. Noen må jo være det også,men det går an å ta ansvar å gjøre noe med det. Men det vil du ikke? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er umoden og digger det. Hater å ta ansvar. Er for syk og sliten til det. Jeg tenker slik at livet mitt ble ødelagt grunnet forferdelige folk i barndommen min. Nå må hele samfunnet ta ansvar for at de ikke stoppet disse forferdlige folket til å ødelegge ting for meg. Sånn er det bare. Anonymkode: c1ae1...983 Vi har all vårt. Det er alt jeg har å si. Anonymkode: 49b6d...8ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Suksess er den beste hevn. Anonymkode: c8c25...cfd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er umoden og digger det. Hater å ta ansvar. Er for syk og sliten til det. Jeg tenker slik at livet mitt ble ødelagt grunnet forferdelige folk i barndommen min. Nå må hele samfunnet ta ansvar for at de ikke stoppet disse forferdlige folket til å ødelegge ting for meg. Sånn er det bare. Anonymkode: c1ae1...983 Hvorfor skriver du om det her? Du står fritt til å gjøre hva du vil, jeg skjønner ikke hvorfor du føler behovet for å informere? Anonymkode: c2340...91b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver du om det her? Du står fritt til å gjøre hva du vil, jeg skjønner ikke hvorfor du føler behovet for å informere? Anonymkode: c2340...91b Dette er da et diskusjonsforum så skjønner ikke hvorfor du skriver her bare for å lage kvalme? Anonymkode: 41acf...2fd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er da et diskusjonsforum så skjønner ikke hvorfor du skriver her bare for å lage kvalme? Anonymkode: 41acf...2fd Ja absolutt og døren er åpen, men jeg skjønner ikke hva TS vil diskutere? Anonymkode: c2340...91b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 Skrevet 14. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja absolutt og døren er åpen, men jeg skjønner ikke hva TS vil diskutere? Anonymkode: c2340...91b Man mistener no' trollings? Anonymkode: 49b6d...8ad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.