Gå til innhold

Kupton hva gjør jeg nå ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var hos psykologen i dag ,nevnte da at jeg er mye plaget med stemmer i de to siste ukene.  Psykologen ville da at jeg skulle begynne på antipsykotika igjen.   Hn sa det var farlig sånn som det er nå.  Jeg var enig i det.   Men da jeg kom ut fra timen så ble stemmene ordentlig rasende og skal ikke ha noe av oppstart på medisiner.  De hyler og skriker, så jeg har sagt til dem at jeg ikke skal begynne på medisiner for å få fred. Hver gang jeg bare prøver å tenke på medisiner så hisser de seg opp. Så nå tør jeg ikke tenke på det. 

Så nå står jeg midt mellom psykologen og stemmene. Hva gjør jeg?

Anonymkode: e7df8...bf2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455390-kupton-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg ikke får lov av stemmene å ta medisiner, bare jeg lurer meg til å skrive her øker stemmene på.

Samtidig har jeg ikke lyst til skuffe psykologen. 

Det er deg selv det går ut over, vil du ha vekk stemmene må du ta medisinen din. 

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg ikke får lov av stemmene å ta medisiner, bare jeg lurer meg til å skrive her øker stemmene på.

Samtidig har jeg ikke lyst til skuffe psykologen. 

Dette vil bedre seg når du har tatt medisinene dine

Anonymkode: cf503...52c

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...