Gå til innhold

For mye mat?


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Matinntak tyggis og Pepsi max


Middag:
En kyllingfilet, 2 skjeer ris

Kvelds: 
En skive med avokado pålegg og en med leverpostei
30 gram Cheerios 
Et glass usøtet mandelmelk

En moster ultra sitron, Pepsi Max, cola X
Sukkerfri zeroh saft

 

Har trent 3.5 time idag. Altså 21 km og 32223 steg.  Er det for lite mat eller for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Regiakakao skrev:

Matinntak tyggis og Pepsi max


Middag:
En kyllingfilet, 2 skjeer ris

Kvelds: 
En skive med avokado pålegg og en med leverpostei
30 gram Cheerios 
Et glass usøtet mandelmelk

En moster ultra sitron, Pepsi Max, cola X
Sukkerfri zeroh saft

 

Har trent 3.5 time idag. Altså 21 km og 32223 steg.  Er det for lite mat eller for mye?

Synes det høres lite ut. Hva med frokost og lunsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Villanda skrev:

Synes det høres lite ut. Hva med frokost og lunsj?

Spiser ikke frokost fordi jeg ikke er sulten på morgenen. Lunsj spiser jeg ikke fordi jeg hater å spise foran folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, Regiakakao skrev:

Matinntak tyggis og Pepsi max


Middag:
En kyllingfilet, 2 skjeer ris

Kvelds: 
En skive med avokado pålegg og en med leverpostei
30 gram Cheerios 
Et glass usøtet mandelmelk

En moster ultra sitron, Pepsi Max, cola X
Sukkerfri zeroh saft

 

Har trent 3.5 time idag. Altså 21 km og 32223 steg.  Er det for lite mat eller for mye?

Alt for lite.

Anonymkode: e2682...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg ser hva du skriver på trening og antall skritt så synes jeg dette høres helt spiseforstyrra ut

Anonymkode: e2682...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Regiakakao skrev:

Matinntak tyggis og Pepsi max


Middag:
En kyllingfilet, 2 skjeer ris

Kvelds: 
En skive med avokado pålegg og en med leverpostei
30 gram Cheerios 
Et glass usøtet mandelmelk

En moster ultra sitron, Pepsi Max, cola X
Sukkerfri zeroh saft

 

Har trent 3.5 time idag. Altså 21 km og 32223 steg.  Er det for lite mat eller for mye?

Dette er ALT for lite og det vet du egentlig godt, men ditt spiseforstyrrede jeg mener noe annet.

Om du ikke er sulten om morgenen så kanskje en yoghurt hadde vært noe? At du ikke liker å spise sammen med andre bør du definitivt jobbe med å endre på for du trenger selvfølgelig mat i løpet av skoledagen!

En kyllingfilet er flott, men doble rismengden og føy til grønnsaker til fatet ditt er fullt så snakker vi om et fullverdig måltid.

Kveldsmaten høres grei ut, men i løpet av en dag blir det alt for lite mat, spesielt sett i forhold til aktivitetsnivået ditt.

All den sukkerfrie drikken med kunstige søtningsstoffer ville jeg droppet, men det er jo delte meninger om sunnheten / usunnheten i disse stoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

AnonymBruker

Jeg foreslår at du leser på Internett om offisielle kostholdsråd og snakker med en ernæringsfysiolog,og leser hvilke frukt og grønnsaker som har mest bra vitaminer og mineraler og plukker ut det du liker som er ganske høyt på listen ,som for eksempel appelsin,banan,Kiwi,gulrot,tomat,paprika,erter.(frosne erter er bedre enn de på hermetikk,og iallefall der jeg kjøper dem er de billigere også )

Anonymkode: f8274...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg foreslår at du leser på Internett om offisielle kostholdsråd og snakker med en ernæringsfysiolog,og leser hvilke frukt og grønnsaker som har mest bra vitaminer og mineraler og plukker ut det du liker som er ganske høyt på listen ,som for eksempel appelsin,banan,Kiwi,gulrot,tomat,paprika,erter.(frosne erter er bedre enn de på hermetikk,og iallefall der jeg kjøper dem er de billigere også )

Anonymkode: f8274...5db

Tråden er over to år gammel, så kan hende trådstarter har funnet ut av det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...