Gå til innhold

Jeg leter etter kriseplanen min på helsenorge.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Naana47

Under Pasientjournal?

Der ligger i alle fall behandlingsplanen min, men ikke kriseplanen. Kriseplanen har jeg i papirform liggende hjemme (og i hodet).

En ting jeg lurer på er hvorfor DPS har sluttet med å legge journalnotatene ut på "min helse" under og etter Corona-krisen. Jeg har blitt like hyppig fulgt opp, bare ved telefonkonsultasjon framfor oppmøte. Men ingen notater er blitt lagt ut der i den tida. Selv ikke da jeg her om dagen måtte møte personlig opp hos psykiateren for å få en vurdering av tilstanden min. Synes det er rart om det har sklidd ut.

Noen andre som kjenner til det?

Endret av Naana47
AnonymBruker
Akkurat nå, Naana47 skrev:

Under Pasientjournal?

Der ligger i alle fall behandlingsplanen min, men ikke kriseplanen. Kriseplanen har jeg i papirform liggende hjemme (og i hodet).

En ting jeg lurer på er hvorfor DPS har sluttet med å legge journalnotatene ut på "min helse" under og etter Corona-krisen. Jeg har blitt like hyppig fulgt opp, bare ved telefonkonsultasjon framfor oppmøte. Men ingen notater er blitt lagt ut der i den tida. Selv ikke da jeg her om dagen måtte møte personlig opp hos psykiateren for å få en vurdering av tilstanden min. Synes det er rart om det har sklidd ut.

Hvor syk er du? Er du syk i det hele tatt eller har du kun småproblemer?

Anonymkode: eeeef...748

Gjest Naana47
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig dag i dag, eller? Uansett unnskylder ikke det en slik oppførsel som du viser meg her. 

AnonymBruker
1 time siden, Naana47 skrev:

Under Pasientjournal?

Av og til har ikke behandler - psykiatrisk sykepleier - lagt ut journalnotat, men psykiater gjør det alltid. Jeg tror det er forglemmelser fra hennes side rett og slett. Men jeg tror man har krav på at notatene legges ut, så dette må du kunne klage på.

Anonymkode: 0a7af...d99

Annonse

Gjest Naana47
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det galt å spørre om hvor syk du er?

Anonymkode: 6c489...57f

Hvis det var spørsmål med oppriktig omsorg og interesse, ville jeg ha svart. Måten 748 stilte spørsmålene på vitner om noe helt annet. Hvis du leser det en gang til bør det jo være ganske åpenbart at intensjonen ikke var omsorg, men provokasjon. 

Gjest Naana47
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av og til har ikke behandler - psykiatrisk sykepleier - lagt ut journalnotat, men psykiater gjør det alltid. Jeg tror det er forglemmelser fra hennes side rett og slett. Men jeg tror man har krav på at notatene legges ut, så dette må du kunne klage på.

Anonymkode: 0a7af...d99

Ok, takk. Skal spørre neste gang 🙂

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke din sak! Slutt med de der dumme innleggene dine. Bruk live ditt på noe annet enn å lage kvalme her. 

Anonymkode: 2d3f6...d60

17 timer siden, Naana47 skrev:

Dårlig dag i dag, eller? Uansett unnskylder ikke det en slik oppførsel som du viser meg her. 

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke din sak! Slutt med de der dumme innleggene dine. Bruk live ditt på noe annet enn å lage kvalme her. 

Når skal dere lære dere å overse slike innlegg?

AnonymBruker
1 time siden, Fionys skrev:

Når skal dere lære dere å overse slike innlegg?

Det er godt å sette folk på plass av og til kjenner jeg. Får det bedre med meg selv enn å overse de og tenke på at den andre som har blitt såret føler seg lei seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...