AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 Noen som vet hvor på helsenorge det er sannsynlig at den ligger? 😣 Hilsen noen som er helt ræva på å lete. Anonymkode: 82f42...a84 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 (endret) Under Pasientjournal? Der ligger i alle fall behandlingsplanen min, men ikke kriseplanen. Kriseplanen har jeg i papirform liggende hjemme (og i hodet). En ting jeg lurer på er hvorfor DPS har sluttet med å legge journalnotatene ut på "min helse" under og etter Corona-krisen. Jeg har blitt like hyppig fulgt opp, bare ved telefonkonsultasjon framfor oppmøte. Men ingen notater er blitt lagt ut der i den tida. Selv ikke da jeg her om dagen måtte møte personlig opp hos psykiateren for å få en vurdering av tilstanden min. Synes det er rart om det har sklidd ut. Noen andre som kjenner til det? Endret 18. juni 2020 av Naana47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, Naana47 skrev: Under Pasientjournal? Der ligger i alle fall behandlingsplanen min, men ikke kriseplanen. Kriseplanen har jeg i papirform liggende hjemme (og i hodet). En ting jeg lurer på er hvorfor DPS har sluttet med å legge journalnotatene ut på "min helse" under og etter Corona-krisen. Jeg har blitt like hyppig fulgt opp, bare ved telefonkonsultasjon framfor oppmøte. Men ingen notater er blitt lagt ut der i den tida. Selv ikke da jeg her om dagen måtte møte personlig opp hos psykiateren for å få en vurdering av tilstanden min. Synes det er rart om det har sklidd ut. Noen andre som kjenner til det? Hvor syk er du? Er du syk i det hele tatt eller har du kun småproblemer? Anonymkode: eeeef...748 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor syk er du? Er du syk i det hele tatt eller har du kun småproblemer? Anonymkode: eeeef...748 Dårlig dag i dag, eller? Uansett unnskylder ikke det en slik oppførsel som du viser meg her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 40 minutter siden, Naana47 skrev: Dårlig dag i dag, eller? Uansett unnskylder ikke det en slik oppførsel som du viser meg her. Er det galt å spørre om hvor syk du er? Anonymkode: 6c489...57f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, Naana47 skrev: Under Pasientjournal? Der ligger i alle fall behandlingsplanen min, men ikke kriseplanen. Kriseplanen har jeg i papirform liggende hjemme (og i hodet). En ting jeg lurer på er hvorfor DPS har sluttet med å legge journalnotatene ut på "min helse" under og etter Corona-krisen. Jeg har blitt like hyppig fulgt opp, bare ved telefonkonsultasjon framfor oppmøte. Men ingen notater er blitt lagt ut der i den tida. Selv ikke da jeg her om dagen måtte møte personlig opp hos psykiateren for å få en vurdering av tilstanden min. Synes det er rart om det har sklidd ut. Noen andre som kjenner til det? Av og til har ikke behandler - psykiatrisk sykepleier - lagt ut journalnotat, men psykiater gjør det alltid. Jeg tror det er forglemmelser fra hennes side rett og slett. Men jeg tror man har krav på at notatene legges ut, så dette må du kunne klage på. Anonymkode: 0a7af...d99 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det galt å spørre om hvor syk du er? Anonymkode: 6c489...57f Hvis det var spørsmål med oppriktig omsorg og interesse, ville jeg ha svart. Måten 748 stilte spørsmålene på vitner om noe helt annet. Hvis du leser det en gang til bør det jo være ganske åpenbart at intensjonen ikke var omsorg, men provokasjon. 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 18. juni 2020 Skrevet 18. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av og til har ikke behandler - psykiatrisk sykepleier - lagt ut journalnotat, men psykiater gjør det alltid. Jeg tror det er forglemmelser fra hennes side rett og slett. Men jeg tror man har krav på at notatene legges ut, så dette må du kunne klage på. Anonymkode: 0a7af...d99 Ok, takk. Skal spørre neste gang 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 Skrevet 19. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor syk er du? Er du syk i det hele tatt eller har du kun småproblemer? Anonymkode: eeeef...748 Det er ikke din sak! Slutt med de der dumme innleggene dine. Bruk live ditt på noe annet enn å lage kvalme her. Anonymkode: 2d3f6...d60 0 Siter
Fionys Skrevet 19. juni 2020 Skrevet 19. juni 2020 17 timer siden, Naana47 skrev: Dårlig dag i dag, eller? Uansett unnskylder ikke det en slik oppførsel som du viser meg her. 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke din sak! Slutt med de der dumme innleggene dine. Bruk live ditt på noe annet enn å lage kvalme her. Anonymkode: 2d3f6...d60 Når skal dere lære dere å overse slike innlegg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 Skrevet 19. juni 2020 1 time siden, Fionys skrev: Når skal dere lære dere å overse slike innlegg? Det er godt å sette folk på plass av og til kjenner jeg. Får det bedre med meg selv enn å overse de og tenke på at den andre som har blitt såret føler seg lei seg. Anonymkode: 2d3f6...d60 0 Siter
Fionys Skrevet 19. juni 2020 Skrevet 19. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor på helsenorge det er sannsynlig at den ligger? 😣 Hilsen noen som er helt ræva på å lete. Anonymkode: 82f42...a84 Min kriseplan ligger ikke inne på helsenorge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.