Gå til innhold

Rettspsykiatrisk vurdering - Kupton?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, frosken skrev:

Det er veldig mange som har hevdet at de ikke husker hva som skjedde da de utførte noe ulovlig, det gir ikke nødvendigvis noen straffereduksjon. Det er også mange som har gjort ting i affekt og som vil kunne beskrive tilstanden omtrent som du gjør. 

Jeg vet ikke hva "mange" gjør. Jeg vet kun hvilken tilstand jeg var i og min advokat mener at min psykiske tilstand er en formildende omstendighet. Det virker som du, uten å vite noe om meg, antar at jeg lyver. 

Anonymkode: 33546...9f7

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva "mange" gjør. Jeg vet kun hvilken tilstand jeg var i og min advokat mener at min psykiske tilstand er en formildende omstendighet. Det virker som du, uten å vite noe om meg, antar at jeg lyver. 

TS. Det er mange her som skal belære deg, og som løfter moralens pekefinger. Bare du vet hva du har gjort. Det blir de sakkyndiges vanskelige jobb å finne ut av dette, og det er domstolen som vil avgjøre hvilken reaksjon du skal få på det du har gjort.

Lykke til :-)

AnonymBruker
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Ikke bry deg om Frosken. Hun har problemer knyttet til moral, og det er derfor vanskelig for henne å forstå at syke mennesker skal slippe å sone i fengsel.

Anonymkode: 68953...d33

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

TS. Det er mange her som skal belære deg, og som løfter moralens pekefinger. Bare du vet hva du har gjort. Det blir de sakkyndiges vanskelige jobb å finne ut av dette, og det er domstolen som vil avgjøre hvilken reaksjon du skal få på det du har gjort.

Lykke til 🙂

Takk. Det tenker jeg også. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om Frosken. Hun har problemer knyttet til moral, og det er derfor vanskelig for henne å forstå at syke mennesker skal slippe å sone i fengsel.

Anonymkode: 68953...d33

Ja ikke vet jeg. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg antar ikke at du lyver. Men jeg er nok spørrende til hvorvidt du i for stor grad ser ut til å tenke at mye er utenfor din kontroll - og jeg tenker at det neppe hjelper deg til å få økt kontroll i livet ditt. 

AnonymBruker
48 minutter siden, frosken skrev:

Nei, jeg antar ikke at du lyver. Men jeg er nok spørrende til hvorvidt du i for stor grad ser ut til å tenke at mye er utenfor din kontroll - og jeg tenker at det neppe hjelper deg til å få økt kontroll i livet ditt. 

Da misforstår du meg. Jeg mener ikke at mye er utenfor min kontroll, men jeg vet at jeg var ikke ved mine fulle fem på den tiden. Det er godt dokumentert også. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...