Gå til innhold

sårbare msk på dol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser i tråder og aner en påfallende sårbarhet hos mange her. Forumet er overrepresentert av sårbare msk? Det er mange som ikke tåler stort, har tenna ute og glefser straks det er noe, tar seg nær av bagateller og skriver sårende ting til andre. 

Det virker som om folk her inne lever etter mottoet: Spis, eller bli spist. Og The survival of the fittest, for de som ennå henger her er nok den harde kjerne, de sterkeste og tøffeste. De svakere stilte overlever ikke forumet, og slutter. 

i virkeligheten er de syke spredt over et gigantisk område og tettheten mellom de syke er større. ting blir nok mer synlig og konsentrert her hvor det er så lite med folk. 

Sånn er det nok. 

Anonymkode: 79e6d...be4

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser i tråder og aner en påfallende sårbarhet hos mange her. Forumet er overrepresentert av sårbare msk? Det er mange som ikke tåler stort, har tenna ute og glefser straks det er noe, tar seg nær av bagateller og skriver sårende ting til andre. 

Det virker som om folk her inne lever etter mottoet: Spis, eller bli spist. Og The survival of the fittest, for de som ennå henger her er nok den harde kjerne, de sterkeste og tøffeste. De svakere stilte overlever ikke forumet, og slutter. 

i virkeligheten er de syke spredt over et gigantisk område og tettheten mellom de syke er større. ting blir nok mer synlig og konsentrert her hvor det er så lite med folk. 

Sånn er det nok. 

Det er jo normalt at folk vil ta igjen da når de får negative kommentarer, trenger ikke være så sårbare fordi. 

Skrevet

Naturligvis er det sårbare mennesker på et forum for psykiatri. Hva hadde du forventet?

Skrevet

Det er jo et forum for psykiatri 🙄 tåler man ikke at det er sårbare mennesker her er det andre steder å være 😉

AnonymBruker
Skrevet

Men et visst minimum av behøvlet adferd bør det vel være?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men et visst minimum av behøvlet adferd bør det vel være?

Man kan bestemme seg for ikke å la seg såre av alle mulige detaljer.

Anonymkode: 0b9f7...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Var en som skrev "ok" som kommentar til en viss person her inne, noe som resulterte i at vedkommende ble angrepet av kommentarer over hvor forferdelig slem personen var som skrev ok som svar til personen...

Hårsår much?

Anonymkode: 4a0b7...83b

Gjest Naana47
Skrevet (endret)
På 19.6.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Var en som skrev "ok" som kommentar til en viss person her inne, noe som resulterte i at vedkommende ble angrepet av kommentarer over hvor forferdelig slem personen var som skrev ok som svar til personen...

Hårsår much?

Anonymkode: 4a0b7...83b

Nå var det vel sånn i den tråden du sikter til at det både var/er noen som støtter den som skrev "OK" og andre som ikke gjør det. Hva er verst eller best? Er det verst/best å gi klar beskjed til den som kom med ytringen at det ikke var greit, eller er det verst/best å forsvare vedkommende som fikk meldingen? 

Jeg innser at jeg har både "followers" og "haters" her inne, og det er helt greit for meg. Ingen kan bli likt av alle! 🙂

Jeg har rapportert tråden dette handler om for når det begynner å bli veldig ufint med ymting av div diagnoser på folk, er det ikke greit. Håper det blir ryddet opp i, for det avsporer hele det opprinnelige temaet som ts tok fram. 

Endret av Naana47

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...