Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm. Da har mannen min kansellert billetten , han sier han skal fly neste uke men jeg ser på han at han ljuger. Han pønsker på noe, men jeg er ikke sikker på hva. Jeg har gjemt passene til barna. Bv ville ha en samtale med sønnen min onsdag, og nå insisterer mannen min på å bli med. Jeg har bestemt meg for å ringe bv i morgen å fortelle alt, har på følelsen av at han vil prøve å sverte meg, så må komme ham i forkjøpet. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455457-klage/page/3/#findComment-3982410
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
59 minutter siden, RamonaK skrev:

Hmm. Da har mannen min kansellert billetten , han sier han skal fly neste uke men jeg ser på han at han ljuger. Han pønsker på noe, men jeg er ikke sikker på hva. Jeg har gjemt passene til barna. Bv ville ha en samtale med sønnen min onsdag, og nå insisterer mannen min på å bli med. Jeg har bestemt meg for å ringe bv i morgen å fortelle alt, har på følelsen av at han vil prøve å sverte meg, så må komme ham i forkjøpet. 

Igrunnen vanskelig for oss her å vite hvem av dere foreldre som er best skikket til å ta vare på barna. Vi får jo bare se din versjon. Hadde vi fått høre mannen din sin versjon hadde kanskje bildet endret seg. Men siden det er du som skriver her om tingene sett fra ditt perspektiv, er det deg man liksom holder med og heier på. 

Derfor er det bra at bv er inne og undersøker. Som regel lander de på riktig konklusjon, enten om barna fortsatt får bo med deg, bo med mannen din, flytte tilbake til hjemlandet med mannen din, eller bo i fosterhjem. Hele tida tenker de barnas beste. Hva som er best for deg eller mannen din kommer seinere i rekka. Jeg synes at en god forelder er en som også klarer å se barnas beste, og forbi egne egoistiske behov.

Anonymkode: 1a58b...20f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455457-klage/page/3/#findComment-3982413
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igrunnen vanskelig for oss her å vite hvem av dere foreldre som er best skikket til å ta vare på barna. Vi får jo bare se din versjon. Hadde vi fått høre mannen din sin versjon hadde kanskje bildet endret seg. Men siden det er du som skriver her om tingene sett fra ditt perspektiv, er det deg man liksom holder med og heier på. 

Derfor er det bra at bv er inne og undersøker. Som regel lander de på riktig konklusjon, enten om barna fortsatt får bo med deg, bo med mannen din, flytte tilbake til hjemlandet med mannen din, eller bo i fosterhjem. Hele tida tenker de barnas beste. Hva som er best for deg eller mannen din kommer seinere i rekka. Jeg synes at en god forelder er en som også klarer å se barnas beste, og forbi egne egoistiske behov.

Anonymkode: 1a58b...20f

Bv mener det er best de bor hos meg , ihvertfall som situasjonen er nå. Selvfølgelig vil jeg det som er best for barna mine, og så lenge jeg klarer å holde meg noenlunde stabil har jeg ikke noe problem med å ta vare på de. Selvfølgelig blir det subjektivt, det er jo jeg som skriver om ting som skjer meg som jeg opplever de. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455457-klage/page/3/#findComment-3982433
Del på andre sider

Gjest dolmio
1 time siden, RamonaK skrev:

I dag har jeg følt meg mye bedre enn på lenge. Merker at medisinene har begynt å virke, har også fått avklart en del ting. Mannen min reiser neste uke, vi skal skilles, og barna skal bli boende hos meg :)

Godt å høre. Viktig at du ikke slutter på medisinene dine nå ;) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455457-klage/page/3/#findComment-3982609
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...