Gå til innhold

Apotekene tomme for AD-en min :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt hetta akkurat nå. Jeg går på Fluoxetin Sandos, og de har hjulpet meg SÅ mye. Nå har ingen av apotekene rundt med noen igjen, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg litt desperat etter å få tak i det. 

Anonymkode: 1b464...b65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne finnes i en mengde synonympreparater. Må det være akkurat Sandoz sitt varemerke? 

AnonymBruker
Skrevet

de kan bestille inn til deg eller få sendt fra apotek som har det inne.

Anonymkode: 2c238...2ba

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, ISW skrev:

Denne finnes i en mengde synonympreparater. Må det være akkurat Sandoz sitt varemerke? 

Det må kanskje ikke det? Kan ikke noe om det. 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må kanskje ikke det? Kan ikke noe om det. 

Det er jo samme virkestoffet mener jeg. Fontex f.eks, er fluoxetin det også. 

Skrevet

Jeg bruker å bestille mine medisiner i god tid fra www.farmasiet.no Det er fri frakt på reseptvarer. 

Skrevet

Er de tom på alle apotek? Er det generell mangel på fluoxetine? 

Skrevet
8 timer siden, ISW skrev:

Rart om ikke apotekansatte har informert om det.

Skrevet (endret)
10 timer siden, Fionys skrev:

Jeg bruker å bestille mine medisiner i god tid fra www.farmasiet.no Det er fri frakt på reseptvarer. 

Skulle til å anbefale det samme. Jeg ser at de har inne nå i skrivende stund 29 stk. på lager på Farmasiet:

Fluoxetin Sandoz

Endret av Eva Sofie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...