AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 Skrevet 22. juni 2020 Hvis du vil svare da:) Er det en god kombo av medisiner mot bp1 med Orfiril, Lamictal og Quetiapine? Et det en vanlig eller uvanlig kombo? Anonymkode: 541ba...2df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 Skrevet 22. juni 2020 44 minutter siden, kupton skrev: Det er en vanlig og kraftig kombo. Ok, takk. Psykiater nevnte jeg kanskje burde prøve Orfiril. Er oftest for høy eller i blandet tilstand. En skikkelig depresjon tror jeg ikke at jeg har hatt på flere år. .. Anonymkode: 541ba...2df 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 Skrevet 22. juni 2020 Men ikke så mye blandet heller nå den siste tida. Mye mer stabil, men med høyder innimellom av ulik lengde (timer til dager). Det er vel høydene Orfiril skal virke mot? Gleden blir stor her hvis denne kan hjelpe meg til å bli enda mer, forhåpentligvis helt, stabil! Da kan jeg leve friskt som enhver annen og jeg kan til og med da søke meg ut i ordinært arbeid! 👍 Jeg ønsker ikke å være en "snylter" på Staten. Som alle andre vil jeg også bidra til samfunnet ved å være i arbeid! Og jeg jobber stadig mot det målet! Anonymkode: 541ba...2df 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.