Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Glitter skrev:

Skjønner ikke hva som er greia. Ringte i dag også, og hun var ikke på kontoret så ble satt over til ekspedisjonen som skulle gi henne beskjed om å ringe meg. Akkurat som i går, men hun har fortsatt ikke ringt. Dette er ikke vanlig, hun pleier å ringe meg opp. Så jeg lurer jo på om de ikke har gitt henne beskjed eller om hun ikke er på jobb. Men hvis hun ikke hadde vært på jobb så skulle de jo opplyst meg om det. Ligger her og er nervøs for at hun ikke blir å ringe meg...

Sikkert en grunn. Syk? Kurs? Sa de hun ikke var på kontoret, kan de ha ment det gjaldt hele dagen?

Fortsetter under...

41 minutter siden, Villanda skrev:

Sikkert en grunn. Syk? Kurs? Sa de hun ikke var på kontoret, kan de ha ment det gjaldt hele dagen?

37 minutter siden, RamonaK skrev:

Endte du opp med å høre noe tilbake ? :)

Jeg ble satt over til avdelingen og der sa de at hun ikke var på jobb i går og i dag. De vet ikke om hun kommer i morgen. Så da vet jeg det i hvert. Håper hun skal på jobb i morgen, men jeg får sikkert ikke snakket med henne før på mandag.

1 minutt siden, Glitter skrev:

Jeg ble satt over til avdelingen og der sa de at hun ikke var på jobb i går og i dag. De vet ikke om hun kommer i morgen. Så da vet jeg det i hvert. Håper hun skal på jobb i morgen, men jeg får sikkert ikke snakket med henne før på mandag.

Ok. Det er jo godt å vite det da :) hvahva som var grunnen mener jeg. 

15 timer siden, RamonaK skrev:

Ok. Det er jo godt å vite det da :) hvahva som var grunnen mener jeg. 

Hun ringte meg kl 10 i dag. Så da fikk jeg snakket med henne i 40 minutters tid. Også avsluttet hun med at hun ikke er borte noen av dagene neste uke og at jeg kan ringe henne hvis jeg vil. Så jeg prøver å tenke at det er i orden at jeg benytter meg av hjelpen. Jeg blir jo oppfordret til det. 

3 minutter siden, Glitter skrev:

Hun ringte meg kl 10 i dag. Så da fikk jeg snakket med henne i 40 minutters tid. Også avsluttet hun med at hun ikke er borte noen av dagene neste uke og at jeg kan ringe henne hvis jeg vil. Så jeg prøver å tenke at det er i orden at jeg benytter meg av hjelpen. Jeg blir jo oppfordret til det. 

Så bra :) selvfølgelig er det i orden behandlere sier aldri sånt hvis de ikke mener det . :)

Annonse

25 minutter siden, RamonaK skrev:

Det er det :) jegjeg skulle ønske jeg kunne få litt mer hjelp. Men klarer liksom ikke helt få frem hvordan jeg har det, liker ikke være sårbar. 

Har du prøvd å skrive det ned? Være helt ærlig uten noen form for sensur? 

4 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, har skrevet det ned. Men så leste igjennom det å følte det hørtes så dramatisk og selvmedlidende ut så har ikke levert det.

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Har time til tirsdag skal prøve å få sagt det da. Hvis jeg skal få hjelp må jeg jo være ærlig. 

Men hvis det er ærlig det du har skrevet så spiller det jo ingen rolle om det høres dramatisk ut. Da er det jo sånn du har det og du trenger jo hjelp med det. 

Du får prøve å bare bestemme deg for at på tirsdag skal du ikke pynte på sannheten i det hele tatt. For det er jo sant det du sier at du må være ærlig hvis du skal få rett hjelp. 

4 minutter siden, Glitter skrev:

Men hvis det er ærlig det du har skrevet så spiller det jo ingen rolle om det høres dramatisk ut. Da er det jo sånn du har det og du trenger jo hjelp med det. 

Du får prøve å bare bestemme deg for at på tirsdag skal du ikke pynte på sannheten i det hele tatt. For det er jo sant det du sier at du må være ærlig hvis du skal få rett hjelp. 

Takk . Ja jeg skal gjøre det. 

Annonse

6 minutter siden, RamonaK skrev:

Litt mer terapi for å hjelpe meg å takle ting bedre. Får en time med terapi annenhver uke, føler det er så lenge mellom hver gang. 

Kanskje kan noe av dette behovet dekkes av miljøterapeuter fra Bv. Fokus på hverdagens utfordringer kan være veldig nyttig.

1 minutt siden, frosken skrev:

Kanskje kan noe av dette behovet dekkes av miljøterapeuter fra Bv. Fokus på hverdagens utfordringer kan være veldig nyttig.

Ja det er mulig. Nå som medisinene har begynt å virke, kjenner jeg mye mer på eupf en hadde håpet å få hjelp til å takle det litt bedre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...