stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 (endret) Bare lurer, er det galt å ta akineton og nå? Går det an å misbrukes på noen måte? Endret 25. juni 2020 av stjernestøv 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Det går an å misbruke, om det et galt å ta vet jeg ikke, men hvis man får det på resept av legen er det vel ok . 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Nei, men bare viss man har extrapyrmidable bivirkninger av AP. ellers er det vel begrenset med nytte den medisinen har. Hva tar du det for? 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Glemte å si at pillene må gjøre ting med for misbruk. Men har ikke tenkt til å si hva 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 17 minutter siden, Worrisome Plenty skrev: Nei, men bare viss man har extrapyrmidable bivirkninger av AP. ellers er det vel begrenset med nytte den medisinen har. Hva tar du det for? Jeg tar det for kriblinger/maurkryp og fikk det av en psykiater, han skrev to morgen og to kveld men tar det bare om kvelden. I natt var det helt jævlig og det hjalp ikke med to, spurte sykepleieren om jeg kunne ta mer men det kunne han ikke svare på. Fikk spørsmål som fikk meg til å føle meg mistenkeliggjort, det var ikke så behagelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 24 minutter siden, RamonaK skrev: Det går an å misbruke, om det et galt å ta vet jeg ikke, men hvis man får det på resept av legen er det vel ok . Ok. Har ingen intensjon om å misbruke dem, og fikk dem av en psykiater...en vikar. 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Satser på at de funker da neinei, jeg trodde overhode ikke du hadde tenkt til det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 5 minutter siden, RamonaK skrev: Satser på at de funker da neinei, jeg trodde overhode ikke du hadde tenkt til det. Var det i natt at det ikke funket med to, lurte jo på om jeg kunne ta mer. Gjorde ikke det da. 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Var det i natt at det ikke funket med to, lurte jo på om jeg kunne ta mer. Gjorde ikke det da. Jeg svarte før jeg hadde lest alt.:) Kan du ikke spørre legen? Dumt at det ikke funket da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 1 minutt siden, RamonaK skrev: Jeg svarte før jeg hadde lest alt.:) Kan du ikke spørre legen? Dumt at det ikke funket da. Spurte sykepleieren og han kunne ikke svare på det. 0 Siter
frosken Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, stjernestøv skrev: Bare lurer, er det galt å ta akineton og nå? Går det an å misbrukes på noen måte? Hvis du ikke bruker AP, så skal du vel heller ikke trenge akineton? 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Spurte sykepleieren og han kunne ikke svare på det. Ikke vet jegda rarrart han ikke kunne svare da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 3 minutter siden, frosken skrev: Hvis du ikke bruker AP, så skal du vel heller ikke trenge akineton? Ja noe i den duren skrev sykepleieren og, men det er på kvelden/natten, da tar jeg 100 mg seroquel og får kriblinger av det. Tro det eller ei, var helt jævlig i natt...som om det kryp små dyr eller maur i meg. Fikk angst av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 3 minutter siden, RamonaK skrev: Ikke vet jegda rarrart han ikke kunne svare da. Ok Nei vet ikke jeg heller, ja det var rart. Må vel en psykiater til da for å svare. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 Men jeg føler meg ikke bra, lurer på om det er varmen? Flere som sliter når det er varmt? 0 Siter
Marye Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 (endret) Ja jeg er helt utmattet det samme er venninna mi Endret 25. juni 2020 av Marye 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 8 minutter siden, Marye skrev: Ja jeg er helt utmattet det samme er venninna mi Er varmen da ja, phu! 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 2 timer siden, stjernestøv skrev: Er varmen da ja, phu! Ville bare si at jeg liker det nye bildet ditt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juni 2020 Forfatter Skrevet 25. juni 2020 2 minutter siden, RamonaK skrev: Ville bare si at jeg liker det nye bildet ditt Takk for det Hvordan går det med deg? 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Takk for det Hvordan går det med deg? Jeg er ikke helt sikker skal jeg være ærlig. Deg da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.