Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Bare lurer, er det galt å ta akineton og nå? Går det an å misbrukes på noen måte? 

Endret av stjernestøv
Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

22

• RamonaK

19

• frosken

1

• Worrisome Plenty

1

Skrevet

Det går an å misbruke, om det et galt å ta vet jeg ikke, men hvis man får det på resept av legen er det vel ok .

Worrisome Plenty
Skrevet

Nei, men bare viss man har extrapyrmidable bivirkninger av AP. ellers er det vel begrenset med nytte den medisinen har. Hva tar du det for?

Skrevet

Glemte å si at pillene må gjøre ting med for misbruk. Men har ikke tenkt til å si hva :)

stjernestøv
Skrevet
17 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Nei, men bare viss man har extrapyrmidable bivirkninger av AP. ellers er det vel begrenset med nytte den medisinen har. Hva tar du det for?

Jeg tar det for kriblinger/maurkryp og fikk det av en psykiater, han skrev to morgen og to kveld men tar det bare om kvelden. I natt var det helt jævlig og det hjalp ikke med to, spurte sykepleieren om jeg kunne ta mer men det kunne han ikke svare på. Fikk spørsmål som fikk meg til å føle meg mistenkeliggjort, det var ikke så behagelig. 

stjernestøv
Skrevet
24 minutter siden, RamonaK skrev:

Det går an å misbruke, om det et galt å ta vet jeg ikke, men hvis man får det på resept av legen er det vel ok .

Ok. Har ingen intensjon om å misbruke dem, og fikk dem av en psykiater...en vikar. 

Skrevet

Satser på at de funker da :) neinei, jeg trodde overhode ikke du hadde tenkt til det. 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, RamonaK skrev:

Satser på at de funker da :) neinei, jeg trodde overhode ikke du hadde tenkt til det. 

Var det i natt at det ikke funket med to, lurte jo på om jeg kunne ta mer. Gjorde ikke det da. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Var det i natt at det ikke funket med to, lurte jo på om jeg kunne ta mer. Gjorde ikke det da. 

Jeg svarte før jeg hadde lest alt.:)  Kan du ikke spørre legen? Dumt at det ikke funket da.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg svarte før jeg hadde lest alt.:)  Kan du ikke spørre legen? Dumt at det ikke funket da.

Spurte sykepleieren og han kunne ikke svare på det. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer, er det galt å ta akineton og nå? Går det an å misbrukes på noen måte? 

Hvis du ikke bruker AP, så skal du vel heller ikke trenge akineton?

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spurte sykepleieren og han kunne ikke svare på det. 

Ikke vet jegda :) rarrart han ikke kunne svare da. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Hvis du ikke bruker AP, så skal du vel heller ikke trenge akineton?

Ja noe i den duren skrev sykepleieren og, men det er på kvelden/natten, da tar jeg 100 mg seroquel og får kriblinger av det. Tro det eller ei, var helt jævlig i natt...som om det kryp små dyr eller maur i meg. Fikk angst av det. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, RamonaK skrev:

Ikke vet jegda :) rarrart han ikke kunne svare da. 

Ok :) Nei vet ikke jeg heller, ja det var rart. Må vel en psykiater til da for å svare. 

stjernestøv
Skrevet

Men jeg føler meg ikke bra, lurer på om det er varmen? Flere som sliter når det er varmt?

Skrevet (endret)

Ja jeg er helt utmattet

det samme er venninna mi

Endret av Marye
stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, Marye skrev:

Ja jeg er helt utmattet

det samme er venninna mi

Er varmen da ja, phu! 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er varmen da ja, phu! 

Ville bare si at jeg liker det nye bildet ditt :)

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ville bare si at jeg liker det nye bildet ditt :)

Takk for det :) Hvordan går det med deg?

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Hvordan går det med deg?

Jeg er ikke helt sikker skal jeg være ærlig. Deg da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...