Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Jeg er ikke helt sikker skal jeg være ærlig. Deg da? 

Er ikke helt sikker jeg heller, vi får bare stå på :) 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

22

• RamonaK

19

• frosken

1

• Worrisome Plenty

1

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, enten det eller gi opp :D

stjernestøv
Skrevet

Ja, enten det eller gi opp :D

Nei du må ikke gi opp! :) Det får du ikke lov til, bare gjør ditt beste så er det godt nok. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hvis du har noen innspill til dillemaet mitt på siste side av miljøterapaut tråden så vær så snill og kom med det :) jegjeg er rådvill 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei du må ikke gi opp! :) Det får du ikke lov til, bare gjør ditt beste så er det godt nok. 

Nei skal fortsette å prøve. Det begynner å komme seg med depresjonen ihvertfall 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Nei skal fortsette å prøve. Det begynner å komme seg med depresjonen ihvertfall 

Det er bra det begynner å komme seg med depresjonen. 

Skrevet

Det er bra det begynner å komme seg med depresjonen. 

Har du begynt å føle degmer som deg selv?

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Har du begynt å føle degmer som deg selv?

Ja jeg har det, det er både godt og skremmende. Har jo vært "borte" en stund da fra meg selv og må lære meg å leve med meg igjen. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg har det, det er både godt og skremmende. Har jo vært "borte" en stund da fra meg selv og må lære meg å leve med meg igjen. 

Ja det er sant. Høres jo litt skummelt ut noen av de tingene du opplever. Men det er jo ikke farlig i seg selv,

stjernestøv
Skrevet

Ja det er sant. Høres jo litt skummelt ut noen av de tingene du opplever. Men det er jo ikke farlig i seg selv,

Nei det er ikke farlig i det hele tatt :) Er så glad for noe av det som er tilbake, har savnet det veldig. Mine kjære lys ❤️

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke farlig i det hele tatt :) Er så glad for noe av det som er tilbake, har savnet det veldig. Mine kjære lys ❤️

Det skjønner jeg godt. Jeg savner auraene, savner ikke stemmen da glad den er borte. 

stjernestøv
Skrevet

Det skjønner jeg godt. Jeg savner auraene, savner ikke stemmen da glad den er borte. 

Skjønner det, auraer er fint å se på. Har ikke fått noen stemmer enda, men kjenner jeg meg rett kommer de. Da gjelder det å ha kontroll og bevare styrken, jeg skal styre dem og ikke omvendt. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skjønner det, auraer er fint å se på. Har ikke fått noen stemmer enda, men kjenner jeg meg rett kommer de. Da gjelder det å ha kontroll og bevare styrken, jeg skal styre dem og ikke omvendt. 

Ja, det går an det. Jeg har 80% kontroll på stemmen. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, det går an det. Jeg har 80% kontroll på stemmen. 

Det er godt gjort :) 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er godt gjort :) 

Takk. Det funker jo ikke alltid da. Stemmen ba meg gå å drukne meg og jeg gikk jo å hoppa i elva. Men men. Det kunne vært fler episoder. Får tenke positivt :)

stjernestøv
Skrevet

Takk. Det funker jo ikke alltid da. Stemmen ba meg gå å drukne meg og jeg gikk jo å hoppa i elva. Men men. Det kunne vært fler episoder. Får tenke positivt :)

Du må aldri gjøre det negative stemmene sier du skal gjøre, de bare lyger og det er ikke riktig det de sier. Heldigvis kan jeg ha positive stemmer også, de oppmuntrer meg. Jeg har aldri gjort det stemmene sier, da hadde folk rundt meg dødd som fluer...ja jeg også. Ber de holde kjeft, ikke det at det hjelper. 

Skrevet

Du må aldri gjøre det negative stemmene sier du skal gjøre, de bare lyger og det er ikke riktig det de sier. Heldigvis kan jeg ha positive stemmer også, de oppmuntrer meg. Jeg har aldri gjort det stemmene sier, da hadde folk rundt meg dødd som fluer...ja jeg også. Ber de holde kjeft, ikke det at det hjelper. 

Nei å be de holde kjeft funker ikke. Det beste er å ignorere de. Min stemme var ikke noe hyggelig skulle alltid blande seg i alt jeg sa å gjorde. 

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei å be de holde kjeft funker ikke. Det beste er å ignorere de. Min stemme var ikke noe hyggelig skulle alltid blande seg i alt jeg sa å gjorde. 

Ja det er typisk det. 

Skrevet

Ja det er typisk det. 

Det er så rart nå som den er borte. To år nesten har den vært der. 

stjernestøv
Skrevet
13 timer siden, RamonaK skrev:

Det er så rart nå som den er borte. To år nesten har den vært der. 

Ja det kan jo føles litt tomt, men godt den er borte da :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...