AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Er det å bli veldig sliten over tid en risko når man fra før har hatt flere episoder med alvorlig depresjon og angst. Jeg kjenner meg overveldet av flere ting. Utfordringer hjemme, usikkerhet ang min mann sin jobb pga corona osv. Får lite tid til å hente meg inn og sover dårlig . De siste to ukene har jeg følt meg så sliten at jeg har begynt å tenke veldig depressive tanker. Tenker på døden som befriende, at da kan jeg endelig få fred. Anonymkode: d9481...a71 0 Siter
RamonaK Skrevet 25. juni 2020 Skrevet 25. juni 2020 Nå er ikke jeg lege. Men jeg tenker det henger sammen. Høres jo ut som du allerede er deprimert. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Ja å være stresset og veldig sliten er en viktig trigger for mange når det kommer til gjennombrudd og tilbakefall på psykiske lidelser. 0 Siter
usikker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Ja, så absolutt. Jeg kan få panikk dersom jeg opplever å bli andpusten, og når jeg får økt puls. Å løpe til busse, kan gi meg mange timers uro. Det høres ut som du har det vanskelig, jeg håper du kan klare å be om hjelp. sender deg en klem 🌸 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 32 minutter siden, usikker skrev: Ja, så absolutt. Jeg kan få panikk dersom jeg opplever å bli andpusten, og når jeg får økt puls. Å løpe til busse, kan gi meg mange timers uro. Det høres ut som du har det vanskelig, jeg håper du kan klare å be om hjelp. sender deg en klem 🌸 Takk. Anonymkode: d9481...a71 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.