AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Jeg har BP2, akkurat nå uten medisiner, har fått tilbud av fastlegen om antidepressiva for smertelindring. Jeg har tidligere blitt manisk av AD, og er derfor redd for å ta det uten annen tilleggsmedisin. Er dosene ved smertelindring så lave at jeg ikke risikerer å bli manisk? Eller bør jeg holde meg unna? Fastlegen visste ikke, og psykiateren har permisjon frem til 1.september. Anonymkode: 0a9dd...acd 0 Siter
kupton Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Jeg tørr knapt svare. Nettopp forsvant et meget generelt svar om Lamictal. Men kan si at jeg er meget skeptisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 29 minutter siden, kupton skrev: Jeg tørr knapt svare. Nettopp forsvant et meget generelt svar om Lamictal. Men kan si at jeg er meget skeptisk. Takk, setter stor pris på svar! jeg og synes det hørtes rart ut, men ville ikke automatisk avvise fastlegens forslag. Anonymkode: 0a9dd...acd 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 (endret) Kan AD brukes som smertelindring? Der lærte jeg i så fall noe nytt.. Endret 26. juni 2020 av Naana47 0 Siter
kupton Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Sarotex er en del brukt ved kroniske smerter. 0 Siter
Villanda Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 12 timer siden, kupton skrev: Jeg tørr knapt svare. Nettopp forsvant et meget generelt svar om Lamictal. Forsvant spørsmålet også? Var det det jeg skrev? Da må man gjøre felleskatalogen utilgjengelig på nett! 🤣 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 (endret) 16 timer siden, kupton skrev: Sarotex er en del brukt ved kroniske smerter. Jeg kjenner noen som bruker den der to fluer slås i en smekk (mot depresjon og nakkesmerter). Den personen har god virkning av medisinen. Endret 27. juni 2020 av dolmio 0 Siter
ISW Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 17 timer siden, Naana47 skrev: Kan AD brukes som smertelindring? Der lærte jeg i så fall noe nytt.. Mange medisiner brukt i psykiatrien brukes også til smertelindring. Det er som regel ved nervesmerter som kroniske ryggplager. De har ikke samme akutte effekt som f.eks Paracet. De medisinene som brukes mest er trisykliske AD, noen eldre AP, og Lyrica og «lillebroren til Lyrica, Neurontin». 0 Siter
Villanda Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 12 timer siden, kupton skrev: Hele tråden forsvant Merkelig. Da bør ikke felleskatalogen være så lett tilgjengelig, eller folk bør ikke lære noe særlig matte, og ikke ha tilgang på kalkulator. 🤣 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.