Gå til innhold

Kunne du ha datet noen på forumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja eller nei

Anonymkode: d2d27...8c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis det var noen jeg likte så. Men jeg har skrevet ganske mye om hva jeg sliter med, så tviler på om noen vill datet meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 2afb0...a4f

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller nei

Er spørsmålet om man har noen i kikkerten eller om man generelt er mottakelig for å treffe noen herfra? 🤪

For egen del er jeg opptatt og ikke på jakt - bare nysgjerrig.

Skrevet

Generelt, det er mulig. Men har ingen i kikkerten.

AnonymBruker
Skrevet

Går vel ikke an å date noen pga det man har lest på ett forum. Ikke sett bilder eller vet noe ut over det lille personlige som deles. Nei, jeg ville ikke gått på date med feks ab ..dal.s455. ce eller noe slikt. Men dette er ikke noe dating forum heller da. Jeg må innrømme jeg lurer fælt på hvordan noen av brukerne ser ut.

Anonymkode: bec5c...ec8

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går vel ikke an å date noen pga det man har lest på ett forum. Ikke sett bilder eller vet noe ut over det lille personlige som deles. Nei, jeg ville ikke gått på date med feks ab ..dal.s455. ce eller noe slikt. Men dette er ikke noe dating forum heller da. Jeg må innrømme jeg lurer fælt på hvordan noen av brukerne ser ut.

Jeg ser fin ut. 😂

Anonymkode: aac40...b65

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme jeg lurer fælt på hvordan noen av brukerne ser ut.

Det gjør jeg også. Men dannet meg et slags fantasi bilde av noen brukere, lurer veldig på om de er i nærheten av virkeligheten.

Skrevet
9 timer siden, RamonaK skrev:

Ja hvis det var noen jeg likte så. Men jeg har skrevet ganske mye om hva jeg sliter med, så tviler på om noen vill datet meg :)

Hehe samme her. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sett bilder 

Hvorfor spiller utseende noen rolle for hvem du dater?

Spiller utseende noen rolle for andre ting?

Er De rasist? 😦

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller nei

Nei, liker ikke folk, så holder meg unna. 

Anonymkode: 1a5e7...aea

Skrevet

Ja, hvis jeg hadde vært singel. Men det er jeg ikke. 

Skrevet (endret)

Jeg har datet flere, men det var i gamle dager da det var mye folk her.

Edit: du mente kanskje fra psykiatriforumet og ikke fra doktoronlline? Jeg har ikke datet noen herfra så vidt jeg vet. 

Endret av tonie
Gjest dolmio
Skrevet

Jeg er ikke ute etter noe kjæresteforhold, så det er uaktuelt. Men hvis jeg var «på sjekkern», hadde det Ikke vært verre å date noen fra dol enn fra feks Tinder. Men jeg tror ikke noen fra dol ville hatt meg uansett, fordi jeg har utlevert meg så mye mht mitt følelsesliv - jeg ville trolig heller skremt bort folk 😆

Skrevet

Kun hvis vedkommende også var et mummitroll 😊😅

Skrevet
2 timer siden, dolmio skrev:

Jeg er ikke ute etter noe kjæresteforhold, så det er uaktuelt. Men hvis jeg var «på sjekkern», hadde det Ikke vært verre å date noen fra dol enn fra feks Tinder. Men jeg tror ikke noen fra dol ville hatt meg uansett, fordi jeg har utlevert meg så mye mht mitt følelsesliv - jeg ville trolig heller skremt bort folk 😆

Ja, tror faktisk jeg ville foretrukket dol over tinder. Man blir liksom litt kjent med folk her. 

Skrevet

Øynene mine er litt på bærtur i dag. Nå har jeg ved en anledning lest "kunne du hatet noen på forumet", og så "kunne du drept noen på forumet". Før øynene har korrigert det til riktig tekst. 😛

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke singel, men jo, kunne nok gjort det, om jeg var på markedet. 

Jeg er en smule betatt av Grendel og nyskjerrig på en annen mann her inne, uten at det er noe som opptar meg eller forstyrrer livet på noen måte. Dagdrømmer og illusjoner gjør livet litt mer fargerikt!☺️

Anonymkode: 5a0dc...cff

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke singel, men jo, kunne nok gjort det, om jeg var på markedet. 

Jeg er en smule betatt av Grendel og nyskjerrig på en annen mann her inne, uten at det er noe som opptar meg eller forstyrrer livet på noen måte. Dagdrømmer og illusjoner gjør livet litt mer fargerikt!☺️

Anonymkode: 5a0dc...cff

Ta kontakt på pm da vell! 

AnonymBruker
Skrevet

Har datet noen herfra men hadde ikke gjort det igjen. Får være nok at hodet mitt er på bærtur.

Anonymkode: 0dbe4...6d1

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, ISW skrev:

Kun hvis vedkommende også var et mummitroll 😊😅

Dere er så søte. 😊

Anonymkode: 2afb0...a4f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...