AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Ja eller nei Anonymkode: d2d27...8c7 0 Siter
RamonaK Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Ja hvis det var noen jeg likte så. Men jeg har skrevet ganske mye om hva jeg sliter med, så tviler på om noen vill datet meg 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja eller nei Anonymkode: d2d27...8c7 Er spørsmålet om man har noen i kikkerten eller om man generelt er mottakelig for å treffe noen herfra? 🤪 For egen del er jeg opptatt og ikke på jakt - bare nysgjerrig. 0 Siter
Villanda Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Generelt, det er mulig. Men har ingen i kikkerten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 Går vel ikke an å date noen pga det man har lest på ett forum. Ikke sett bilder eller vet noe ut over det lille personlige som deles. Nei, jeg ville ikke gått på date med feks ab ..dal.s455. ce eller noe slikt. Men dette er ikke noe dating forum heller da. Jeg må innrømme jeg lurer fælt på hvordan noen av brukerne ser ut. Anonymkode: bec5c...ec8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går vel ikke an å date noen pga det man har lest på ett forum. Ikke sett bilder eller vet noe ut over det lille personlige som deles. Nei, jeg ville ikke gått på date med feks ab ..dal.s455. ce eller noe slikt. Men dette er ikke noe dating forum heller da. Jeg må innrømme jeg lurer fælt på hvordan noen av brukerne ser ut. Anonymkode: bec5c...ec8 Jeg ser fin ut. 😂 Anonymkode: aac40...b65 0 Siter
RamonaK Skrevet 26. juni 2020 Skrevet 26. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må innrømme jeg lurer fælt på hvordan noen av brukerne ser ut. Anonymkode: bec5c...ec8 Det gjør jeg også. Men dannet meg et slags fantasi bilde av noen brukere, lurer veldig på om de er i nærheten av virkeligheten. 0 Siter
Glitter Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 9 timer siden, RamonaK skrev: Ja hvis det var noen jeg likte så. Men jeg har skrevet ganske mye om hva jeg sliter med, så tviler på om noen vill datet meg Hehe samme her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sett bilder Anonymkode: bec5c...ec8 Hvorfor spiller utseende noen rolle for hvem du dater? Spiller utseende noen rolle for andre ting? Er De rasist? 😦 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja eller nei Anonymkode: d2d27...8c7 Nei, liker ikke folk, så holder meg unna. Anonymkode: 1a5e7...aea 1 Siter
Grendel Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Ja, hvis jeg hadde vært singel. Men det er jeg ikke. 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 (endret) Jeg har datet flere, men det var i gamle dager da det var mye folk her. Edit: du mente kanskje fra psykiatriforumet og ikke fra doktoronlline? Jeg har ikke datet noen herfra så vidt jeg vet. Endret 27. juni 2020 av tonie 1 Siter
Gjest dolmio Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Jeg er ikke ute etter noe kjæresteforhold, så det er uaktuelt. Men hvis jeg var «på sjekkern», hadde det Ikke vært verre å date noen fra dol enn fra feks Tinder. Men jeg tror ikke noen fra dol ville hatt meg uansett, fordi jeg har utlevert meg så mye mht mitt følelsesliv - jeg ville trolig heller skremt bort folk 😆 0 Siter
ISW Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Kun hvis vedkommende også var et mummitroll 😊😅 1 Siter
RamonaK Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 2 timer siden, dolmio skrev: Jeg er ikke ute etter noe kjæresteforhold, så det er uaktuelt. Men hvis jeg var «på sjekkern», hadde det Ikke vært verre å date noen fra dol enn fra feks Tinder. Men jeg tror ikke noen fra dol ville hatt meg uansett, fordi jeg har utlevert meg så mye mht mitt følelsesliv - jeg ville trolig heller skremt bort folk 😆 Ja, tror faktisk jeg ville foretrukket dol over tinder. Man blir liksom litt kjent med folk her. 0 Siter
Glitter Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Øynene mine er litt på bærtur i dag. Nå har jeg ved en anledning lest "kunne du hatet noen på forumet", og så "kunne du drept noen på forumet". Før øynene har korrigert det til riktig tekst. 😛 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Er ikke singel, men jo, kunne nok gjort det, om jeg var på markedet. Jeg er en smule betatt av Grendel og nyskjerrig på en annen mann her inne, uten at det er noe som opptar meg eller forstyrrer livet på noen måte. Dagdrømmer og illusjoner gjør livet litt mer fargerikt!☺️ Anonymkode: 5a0dc...cff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke singel, men jo, kunne nok gjort det, om jeg var på markedet. Jeg er en smule betatt av Grendel og nyskjerrig på en annen mann her inne, uten at det er noe som opptar meg eller forstyrrer livet på noen måte. Dagdrømmer og illusjoner gjør livet litt mer fargerikt!☺️ Anonymkode: 5a0dc...cff Ta kontakt på pm da vell! Anonymkode: d2d27...8c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Har datet noen herfra men hadde ikke gjort det igjen. Får være nok at hodet mitt er på bærtur. Anonymkode: 0dbe4...6d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 8 timer siden, ISW skrev: Kun hvis vedkommende også var et mummitroll 😊😅 Dere er så søte. 😊 Anonymkode: 2afb0...a4f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.