AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Diagnoser: BP1, kptsd og gen. angst. Blir sÃ¥ fort overstimulert i hjernen. Er sliten, helt utslitt! Men hjernen min er helt bananas. TÃ¥ler nesten ikke være rundt folk, eller Ã¥ se og høre vanlige lyder før dette blir veldig plagsomt: Kroppen er sliten. Jeg vil sove, men kan ikke. Feks i natt, selv om jeg lÃ¥ pÃ¥ et stille soverom alene, var det som om jeg hørte pÃ¥ to radiokanaler pÃ¥ en gang, masse bilder popper opp i hodet, som en gammel bildeviser, folk gikk og vaste rundt pÃ¥ rommet mitt, som et travelt Oslo S, og jeg bare lÃ¥ og grÃ¥t og slo meg selv og ville ha Stillhet og sove. Hva er det som skjer? ðŸ˜ðŸ˜ Anonymkode: 2fe49...a98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Kanskje begynnende mani? Det som hjelper meg når jeg har det sånn er å ta en god dose AP sånn at jeg blir så trøtt at jeg sovner. En skikkelig hestedose for å ta det i fødselen. Hvis jeg var deg ville jeg ha gjort det i kveld og i morgen kveld, så kan du snakke med psykiater/lege på mandag. God bedring! Anonymkode: 8f265...720 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje begynnende mani? Det som hjelper meg når jeg har det sånn er å ta en god dose AP sånn at jeg blir så trøtt at jeg sovner. En skikkelig hestedose for å ta det i fødselen. Hvis jeg var deg ville jeg ha gjort det i kveld og i morgen kveld, så kan du snakke med psykiater/lege på mandag. God bedring! Anonymkode: 8f265...720 Ok, ja, det er et godt forslag. Tusen takk for at du svarte! Anonymkode: 2fe49...a98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Jeg har det på samme måte. Hjernen er overbelastet og trenger ro. Jeg anbefaler deg å legge fra deg mobilen og koble helt av ellers vil det eskalere og du vil da bli alvorlig syk. Anonymkode: 490f8...6c0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.