GÃ¥ til innhold

Hjelp😭Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Diagnoser: BP1, kptsd og gen. angst. 

Blir så fort overstimulert i hjernen. Er sliten, helt utslitt! Men hjernen min er helt bananas. Tåler nesten ikke være rundt folk, eller å se og høre vanlige lyder før dette blir veldig plagsomt:

Kroppen er sliten. Jeg vil sove, men kan ikke. Feks i natt, selv om jeg lå på et stille soverom alene, var det som om jeg hørte på to radiokanaler på en gang, masse bilder popper opp i hodet, som en gammel bildeviser, folk gikk og vaste rundt på rommet mitt, som et travelt Oslo S, og jeg bare lå og gråt og slo meg selv og ville ha Stillhet og sove. Hva er det som skjer? 😭😭

Anonymkode: 2fe49...a98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje begynnende mani? Det som hjelper meg når jeg har det sånn er å ta en god dose AP sånn at jeg blir så trøtt at jeg sovner. En skikkelig hestedose for å ta det i fødselen. Hvis jeg var deg ville jeg ha gjort det i kveld og i morgen kveld, så kan du snakke med psykiater/lege på mandag. God bedring! 

Anonymkode: 8f265...720

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje begynnende mani? Det som hjelper meg når jeg har det sånn er å ta en god dose AP sånn at jeg blir så trøtt at jeg sovner. En skikkelig hestedose for å ta det i fødselen. Hvis jeg var deg ville jeg ha gjort det i kveld og i morgen kveld, så kan du snakke med psykiater/lege på mandag. God bedring! 

Anonymkode: 8f265...720

Ok, ja, det er et godt forslag. Tusen takk for at du svarte!

Anonymkode: 2fe49...a98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Hjernen er overbelastet og trenger ro. Jeg anbefaler deg å legge fra deg mobilen og koble helt av ellers vil det eskalere og du vil da bli alvorlig syk. 

Anonymkode: 490f8...6c0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...