AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Jeg går på Zyprexa 10mg mot uro for å få sove. Legen sa jeg ikke kunne drikke alkohol når jeg går på disse. Ser det også står i pakningsvedlegget. Det er visstnok fordi man kan bli døsig av å kombinere Zyprexa med alkohol. Men ville ikke det vært en bra ting mtp at jeg ikke få sove? Anonymkode: 25ac3...31b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 Jeg tar Zyprexa og drikker alkohol i festlige anledninger. Har aldri merket at jeg blir spesielt døsig av det. Anonymkode: 50d37...f0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 Skrevet 27. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar Zyprexa og drikker alkohol i festlige anledninger. Har aldri merket at jeg blir spesielt døsig av det. Anonymkode: 50d37...f0a Nei jeg blir ikke spesielt døsig eller trøtt generelt av de. Hvertfall ikke på kveldene. Men det virker som om at det var skikkelig fy fy å drikke alkohol når man går på Zyprexa. -TS Anonymkode: 25ac3...31b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.