Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det rundt regnet 13 år siden jeg sist hadde kjæreste. To av barna mine bor fremdeles hjemme, men de er barna mine og ikke en partner jeg kan ha et jevnbyrdig forhold med. Det er ganske stor forskjell på å være mor og være kjæreste. 

Jeg ser helt grei ut. Litt for mange kilo på kroppen, men jeg tror ikke jeg virker direkte frastøtende. Kanskje det er noe galt med personligheten min? Kanskje det er noe ved meg som gjør at menn ikke blir interessert i meg? Kanskje jeg utstråler noe de ikke liker? 

Den eneste formen for romanse jeg har opplevd de siste 13 årene er det jeg har sett på film. 

Er det håp?

Videoannonse
Annonse
Gjest dolmio
Skrevet

Ja, det er håp❤️
Har du forsøkt tinder? Vet om flere som har lyktes med kjærligheten der.. 

Skrevet
16 minutter siden, Gondor skrev:

Nå er det rundt regnet 13 år siden jeg sist hadde kjæreste. To av barna mine bor fremdeles hjemme, men de er barna mine og ikke en partner jeg kan ha et jevnbyrdig forhold med. Det er ganske stor forskjell på å være mor og være kjæreste. 

Jeg ser helt grei ut. Litt for mange kilo på kroppen, men jeg tror ikke jeg virker direkte frastøtende. Kanskje det er noe galt med personligheten min? Kanskje det er noe ved meg som gjør at menn ikke blir interessert i meg? Kanskje jeg utstråler noe de ikke liker? 

Den eneste formen for romanse jeg har opplevd de siste 13 årene er det jeg har sett på film. 

Er det håp?

Selvfølgelig er det håp :) men sånn rent praktisk lurer jeg på, har du lagt inn noen innsats for å møte noen? Jeg har hørt mye positivt om møteplassen.no , vet ikke hvor mye fritid du har men frivillig hets arbeid eller å melde seg på et slags type kurs er jo også en bra måte å møte noen på pluss at det er gøy😄. Ja det og ha barn og kjæreste er jo to vidt forskjellige ting, så det skjønner jeg godt. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Gondor skrev:

Er det håp?

Hvorfor må du ha kjæreste, holder det ikke å date litt, slappe av og kose seg? :) 

Anonymkode: aec4d...b1b

Skrevet

Jeg har prøvd meg på møteplassen, men der var det bare uapetittelige menn og menn som bare var ute etter en ting. De jeg selv kontaktet var ikke interessert i meg. Jeg har ikke prøvd meg på tinder. Etter at jeg er ferdig med utdannelsen min får jeg forhåpentligvis jobb og råd til å melde meg på et eller annet kurs. Jeg meldte meg på et matkurs en gang, men ble syk og kom meg ikke avgårde. 

Skrevet
Akkurat nå, Gondor skrev:

Jeg har prøvd meg på møteplassen, men der var det bare uapetittelige menn og menn som bare var ute etter en ting. De jeg selv kontaktet var ikke interessert i meg. Jeg har ikke prøvd meg på tinder. Etter at jeg er ferdig med utdannelsen min får jeg forhåpentligvis jobb og råd til å melde meg på et eller annet kurs. Jeg meldte meg på et matkurs en gang, men ble syk og kom meg ikke avgårde. 

Ah den er kjip. Det kommer jo sikkert an på hvor du bor, men her arrangere bibliotek gratis bokklubber å lignende, og kommunen arrangerer gåturer hvor alle som vil kan bli med. Jeg er frivillig et par timer i uka hos kirkens Bymisjon og har møtt flere hyggelige folk der.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Gondor skrev:

Hva mener du med uappetittlige menn? Var de for stygge?

Anonymkode: 92163...e21

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med uappetittlige menn? Var de for stygge?

Anonymkode: 92163...e21

Det er nok heller det at de går rett på sak. De er kun ute etter sex og starter liksom samtalen med: Har du barbert mus? O.l. Jeg vet, for jeg har prøvd. 

Anonymkode: 471c0...d5a

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du ha kjæreste, holder det ikke å date litt, slappe av og kose seg? :) 

Anonymkode: aec4d...b1b

Dating er ikke noe for meg. Jeg savner en fast mann å være sammen med. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nok heller det at de går rett på sak. De er kun ute etter sex og starter liksom samtalen med: Har du barbert mus? O.l. Jeg vet, for jeg har prøvd. 

Anonymkode: 471c0...d5a

Oi , sånt er bare ekkelt. Tror jeg skal holde meg unna den sida. 

Skrevet
9 minutter siden, RamonaK skrev:

Ah den er kjip. Det kommer jo sikkert an på hvor du bor, men her arrangere bibliotek gratis bokklubber å lignende, og kommunen arrangerer gåturer hvor alle som vil kan bli med. Jeg er frivillig et par timer i uka hos kirkens Bymisjon og har møtt flere hyggelige folk der.

Jeg får finne på noe til høsten. Nå er det først sommer og jeg skal være på en øy så da skal det i hvert fall mye til at jeg treffer noen.

Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Jeg får finne på noe til høsten. Nå er det først sommer og jeg skal være på en øy så da skal det i hvert fall mye til at jeg treffer noen.

Ja det kan jo bli litt vanskelig, men aldri si aldri. Og du skal jo begynne å jobbe kanskje du treffer noen der ? 😄 Eller så kan du gjøre som venninna mi å stille deg i en rundkjøring med et skilt med nr ditt😂 hun var ganske full da

Skrevet
44 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja det kan jo bli litt vanskelig, men aldri si aldri. Og du skal jo begynne å jobbe kanskje du treffer noen der ? 😄 Eller så kan du gjøre som venninna mi å stille deg i en rundkjøring med et skilt med nr ditt😂 hun var ganske full da

Det var jo en kjempefin ide! Det ville være typisk meg å finne på noe sånt! Not. 🙂 

Er forresten elendig til å flørte, men det kan kanskje læres? 

Skrevet
1 minutt siden, Gondor skrev:

Det var jo en kjempefin ide! Det ville være typisk meg å finne på noe sånt! Not. 🙂 

Alt kan læres ,😄 

Skrevet
8 minutter siden, Gondor skrev:

Det viktigste er å være blid å smile mye, og virke interessert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...