Gå til innhold

Fremtiden


RamonaK

Anbefalte innlegg

6 timer siden, RamonaK skrev:

Ja, men når jeg ser det er det som regel altfor sent å ta de. Hadde jeg kunnet ha dosetten fremme hadde det vært litt enklere  , men må ha den ute av synet og sånn så barna ikke får tak i de. 

Jeg tror jeg fastholder at dersom du ikke er i stand til å ta medisiner som forskrevet - til tross for at det har blitt påpekt at det er uhyre viktig, så kan du umulig være i stand til å ta ansvar for barn. Tror du trenger å våkne i forhold til hvilken situasjon du er i nå. Jeg blir bekymret for både barna og deg når jeg leser den ansvarsfraskrivelsen som ligger i påstanden om at du ikke kan klare å ta medisiner på korrekt måte 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, frosken skrev:

Jeg tror jeg fastholder at dersom du ikke er i stand til å ta medisiner som forskrevet - til tross for at det har blitt påpekt at det er uhyre viktig, så kan du umulig være i stand til å ta ansvar for barn. Tror du trenger å våkne i forhold til hvilken situasjon du er i nå. Jeg blir bekymret for både barna og deg når jeg leser den ansvarsfraskrivelsen som ligger i påstanden om at du ikke kan klare å ta medisiner på korrekt måte 😞

Ja, jeg skjønner det,det ser jo overhodet ikke bra ut å ikke klare noe så enkelt. Skjønner jo også at dette er min siste sjanse. Og jeg skal ikke kaste bort den sjansen. Har kjøpt dosett og broren min ringer meg når jeg skal ta de. Også håper jeg at hukommelsen osv blir litt bedre når jeg er litt mer stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
14 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg skjønner det,det ser jo overhodet ikke bra ut å ikke klare noe så enkelt. Skjønner jo også at dette er min siste sjanse. Og jeg skal ikke kaste bort den sjansen. Har kjøpt dosett og broren min ringer meg når jeg skal ta de. Også håper jeg at hukommelsen osv blir litt bedre når jeg er litt mer stabil.

Hva med å sette på alarm på mobilen? Hvis du har iPhone kan du sette på en alarm som er på hver dag uten at du trenger å gjøre noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dolmio skrev:

Hva med å sette på alarm på mobilen? Hvis du har iPhone kan du sette på en alarm som er på hver dag uten at du trenger å gjøre noe mer. 

😀Ja, jeg har prøvd det også. Men hvis jeg holder på med noe når alarmen går, så glemmer jeg det.har dessverre ikke slumre som alternativ på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
5 minutter siden, RamonaK skrev:

😀Ja, jeg har prøvd det også. Men hvis jeg holder på med noe når alarmen går, så glemmer jeg det.har dessverre ikke slumre som alternativ på mobilen.

Da må du jo sørge for å legge fra deg det du holder på med og ta medisinen når alarmen går, ikke utsette det på noen som helst måte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dolmio skrev:

Da må du jo sørge for å legge fra deg det du holder på med og ta medisinen når alarmen går, ikke utsette det på noen som helst måte... 

Ja du har nok rett. det er full skjerpings her i gården nå. Må ikke kaste bort siste sjansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, RamonaK skrev:

😀Ja, jeg har prøvd det også. Men hvis jeg holder på med noe når alarmen går, så glemmer jeg det.har dessverre ikke slumre som alternativ på mobilen.

Du kan sette på flere alarmer med f.eks. 15 minutters mellomrom. Still alarmene slik at de ringer hver dag. Du kan også la det bli en vane at du tar medisinene når du spiser frokost, middag eller kvelds, vet ikke akkurat når du skal ta medisinene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fionys skrev:

Du kan sette på flere alarmer med f.eks. 15 minutters mellomrom. Still alarmene slik at de ringer hver dag. Du kan også la det bli en vane at du tar medisinene når du spiser frokost, middag eller kvelds, vet ikke akkurat når du skal ta medisinene.

 

Det var jo kjempe smart og sette alarmene med mellomrom. Det skal jeg gjøre. Takk 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har nå sjekket fly billett til Australia, ser ikke ut til at han får reist på ihvertfall to uker. 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...