Gå til innhold

Fremtiden


RamonaK

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Ja de er veldig virkelige. Kanskje det er hjernen som tuller med meg. Eller kanskje det er et slags hint fra universet om at hvis jeg ikke skjerper meg så skjer dette. ? 

Jeg har som sagt hatt mange syner og visjoner uten at det har skjedd, kan det være sånn for deg og? Trodde det skulle skje jeg også, men det har ikke skjedd enda. Det var så voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har som sagt hatt mange syner og visjoner uten at det har skjedd, kan det være sånn for deg og? Trodde det skulle skje jeg også, men det har ikke skjedd enda. Det var så voldsomt. 

Det er mye av det som jeg har sett som har skjedd. Men jeg håper det kun er en advarsel. Men jeg vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Det er mye av det som jeg har sett som har skjedd. Men jeg håper det kun er en advarsel. Men jeg vet ikke jeg. 

Jo det skjedde jo noe av det jeg så også, men det var kanskje åpenbart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det skjedde jo noe av det jeg så også, men det var kanskje åpenbart? 

Hvem vet. Men hvis første synet er sant, blir nok andre synet det også. Hvis de tar barna tror jeg det kommer til å rable for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Hvem vet. Men hvis første synet er sant, blir nok andre synet det også. Hvis de tar barna tror jeg det kommer til å rable for meg.

Ja det forstår jeg godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det forstår jeg godt. 

Det var så snålt. Vi satt rundt et bord å diskuterte overtakelse av barna. Også plutselig spratt jeg opp på bordet og fløy på bv dama . Kan være ganske skummelt disse synene. Skulle ønske de skjedde i søvne, for da kunne jeg jo bare sagt at det var mareritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det var så snålt. Vi satt rundt et bord å diskuterte overtakelse av barna. Også plutselig spratt jeg opp på bordet og fløy på bv dama . Kan være ganske skummelt disse synene. Skulle ønske de skjedde i søvne, for da kunne jeg jo bare sagt at det var mareritt. 

Håper det går bra, at ingenting av det skjer. Ja det er skummelt med syner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håper det går bra, at ingenting av det skjer. Ja det er skummelt med syner. 

Ja, satser på at det er universet som sender meg advarsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 20.48, RamonaK skrev:

Jo, psykiater tilbydde det, men sa at det er veldig negativt sett fra bv sin side. 

Nå har jeg spurt broren min om han kan ringe meg og minne meg på de. Så håper det funker. 

Det er vanskelig å se for seg at en person som ikke er i stand til å ta medisiner som avtalt, skal være i stand til å ha omsorg for to barn. Jeg tror du er nødt til å bestemme deg for å ta ansvar, dersom du ønsker at barna skal bli boende hjemme. 

Når på dagen er det du skal ta medisiner, bruker du dosett, og har du satt på alarm på mobilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, frosken skrev:

Det er vanskelig å se for seg at en person som ikke er i stand til å ta medisiner som avtalt, skal være i stand til å ha omsorg for to barn. Jeg tror du er nødt til å bestemme deg for å ta ansvar, dersom du ønsker at barna skal bli boende hjemme. 

Når på dagen er det du skal ta medisiner, bruker du dosett, og har du satt på alarm på mobilen din?

Dette har hun jo svart på før i tråden. 
Før du bombarderer med flere spørsmål, så kunne du jo lest svarene.

Anonymkode: 66afd...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har hun jo svart på før i tråden. 
Før du bombarderer med flere spørsmål, så kunne du jo lest svarene.

Anonymkode: 66afd...58e

Mulig at jeg har oversett at hun har svart på om hun bruker dosett eller ikke, men tråden er lang og jeg synes spørsmålet er relevant. 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frosken skrev:

Mulig at jeg har oversett at hun har svart på om hun bruker dosett eller ikke, men tråden er lang og jeg synes spørsmålet er relevant. 

Ja jeg har både dosett og alarm. Men nå skal broren min begynne å ringe meg når jeg skal ta de. Så håper det hjelper. Og kanskje når jeg er litt mer stabil klarer jeg å huske de selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, RamonaK skrev:

Ja jeg har både dosett og alarm. Men nå skal broren min begynne å ringe meg når jeg skal ta de. Så håper det hjelper. Og kanskje når jeg er litt mer stabil klarer jeg å huske de selv. 

Det jeg ikke helt forstår er hvordan du kan unnlate å oppdage at du ikke har tatt medisinene når du bruker dosett. Hvis du hopper over en dose, så vil du jo se at medisinene ligger der fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, frosken skrev:

Det jeg ikke helt forstår er hvordan du kan unnlate å oppdage at du ikke har tatt medisinene når du bruker dosett. Hvis du hopper over en dose, så vil du jo se at medisinene ligger der fortsatt?

Ja, men når jeg ser det er det som regel altfor sent å ta de. Hadde jeg kunnet ha dosetten fremme hadde det vært litt enklere  , men må ha den ute av synet og sånn så barna ikke får tak i de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, men når jeg ser det er det som regel altfor sent å ta de. Hadde jeg kunnet ha dosetten fremme hadde det vært litt enklere  , men må ha den ute av synet og sånn så barna ikke får tak i de. 

Ha den på nattbordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ha den på nattbordet?

Har ikke nattbord. Har ikke soverom engang jeg 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Å...

Ikke mye privatliv her i huset 😂 huset har bare to soverom så barna har et hver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, RamonaK skrev:

Ikke mye privatliv her i huset 😂 huset har bare to soverom så barna har et hver. 

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...