Gå til innhold

Fremtiden


RamonaK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Ok, de mener barna burde bli med ham til Australia, og det er jeg veldig redd for. Men det beste er vel å ringe politiet. Og få ham ut på den måten. 

Ja det er din oppgave å få han ut, vi hadde en meget ustabil beboer som blandet inn barna. Da var beskjeden grei fra BV og modum "Enten må han ut ellers må barna ut". Så vi måtte kaste han ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Ok, de mener barna burde bli med ham til Australia, og det er jeg veldig redd for. Men det beste er vel å ringe politiet. Og få ham ut på den måten. 

Jeg er usikker på om politiet er villig til å drive med utkastelse dersom det ikke foreligger en annen grunn enn at du ikke ønsker at han skal bli lenger. 

Er barna norske statsborgere? Og har dere gått i gang med å formalisere samlivsbruddet? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg er usikker på om politiet er villig til å drive med utkastelse dersom det ikke foreligger en annen grunn enn at du ikke ønsker at han skal bli lenger. 

Er barna norske statsborgere? Og har dere gått i gang med å formalisere samlivsbruddet? 

 

Nei de er ikke det enda. Det er under behandling. Nei, han vil ikke skilles lenger så har ikke begynt på noe. Jeg tør ikke. Ikke før han har reist. Nei jeg tviler på at politiet gjør noe uten grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er din oppgave å få han ut, vi hadde en meget ustabil beboer som blandet inn barna. Da var beskjeden grei fra BV og modum "Enten må han ut ellers må barna ut". Så vi måtte kaste han ut. 

Ja jeg får prøve å jobbe med det og se om jeg kan få han til å dra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg  ville ringt politiet for å få han ut. 

Jeg vet ikke om de kan gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg en lang samtale med mannen i går, og han sier nå at han skal reise. Men er jo så typisk , i dag våknet han og han har blitt forkjøla så da må reisen utsettes til han har blitt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, RamonaK skrev:

Da hadde jeg en lang samtale med mannen i går, og han sier nå at han skal reise. Men er jo så typisk , i dag våknet han og han har blitt forkjøla så da må reisen utsettes til han har blitt bedre. 

God fantasi du har da, det skal du ha! 👏👏👏 Når går sceneteppet ned? Kommer det flere akter? 

Anonymkode: 1f20a...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God fantasi du har da, det skal du ha! 👏👏👏 Når går sceneteppet ned? Kommer det flere akter? 

Anonymkode: 1f20a...c70

Dust. 

 

Overse denne AB. Ikke at jeg er flink til det når det er jeg som angripes, men virkelig. Overse hn. Det er AB som er trollet her ikke du. 

 

Er mannen virkelig forkjøla, eller later han som? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Glitter skrev:

Dust. 

 

Overse denne AB. Ikke at jeg er flink til det når det er jeg som angripes, men virkelig. Overse hn. Det er AB som er trollet her ikke du. 

 

Er mannen virkelig forkjøla, eller later han som? 

Ja for en dust. Nei han er blitt skikkelig forkjøla, sønnen min plukket opp et eller annet i barnehagen, og dattera er også forkjøla, så det var vel egentlig et spørsmål om tid. Takk skal prøve å overse, men kjente jeg ble litt lei meg nå. Livet mitt er faktisk sånn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja for en dust. Nei han er blitt skikkelig forkjøla, sønnen min plukket opp et eller annet i barnehagen, og dattera er også forkjøla, så det var vel egentlig et spørsmål om tid. Takk skal prøve å overse, men kjente jeg ble litt lei meg nå. Livet mitt er faktisk sånn her. 

Det var veldig uflaks altså...

Ja jeg forstår du ble lei deg. Jeg også blir lei meg av og til. Noen av oss har faktisk ganske mye i livet vårt og å bli beskyldt for det du ble beskyldt for eller slik dritt slengt etter oss er ikke greit. Det bør ikke være slik at fordi man er åpen om hvordan ting er og kanskje bruker forumet som støtte og dermed "blottlegger" seg seg selv så skal andre patetiske folk på nett gå lov til å trykke oss ned. Man skal liksom heve seg over det, men det er ikke alltid like lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Glitter skrev:

Det var veldig uflaks altså...

Ja jeg forstår du ble lei deg. Jeg også blir lei meg av og til. Noen av oss har faktisk ganske mye i livet vårt og å bli beskyldt for det du ble beskyldt for eller slik dritt slengt etter oss er ikke greit. Det bør ikke være slik at fordi man er åpen om hvordan ting er og kanskje bruker forumet som støtte og dermed "blottlegger" seg seg selv så skal andre patetiske folk på nett gå lov til å trykke oss ned. Man skal liksom heve seg over det, men det er ikke alltid like lett. 

Nei jeg skal heve meg over det. Ja noen har mer i livet enn andre, og psykisk sykdom har jo også en tendens til og lage ekstra problemer. Jeg skal prøve å ikke bry meg med sånne kommentarer. Men det som bekymrer meg litt er viss en utrolig skjør person får fæl kommentar kan det jo gå ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, RamonaK skrev:

Da hadde jeg en lang samtale med mannen i går, og han sier nå at han skal reise. Men er jo så typisk , i dag våknet han og han har blitt forkjøla så da må reisen utsettes til han har blitt bedre. 

Det var jo kjedelig, men fint han sier han skal reise da. Og ikke bry deg om stygge kommentarer, det er noe galt med sånne folk som må hevde seg å se ned på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var jo kjedelig, men fint han sier han skal reise da. Og ikke bry deg om stygge kommentarer, det er noe galt med sånne folk som må hevde seg å se ned på andre. 

Takk. Ja jeg skal prøve å ikke bry meg. 

Ja, jeg håper bare ikke han ombestemmer seg igjen. Orker ikke mer tullball nå, to andre avganger har jo blitt avlyst pga Corona allerede. Nå er det jo litt mer usikker når han kan reise da, siden han må ha vært symptom fri i noen dager før han kan reise. Og sønnen har vel hatt det i fire dager tror jeg og han er ikke noe bedre. Så ser for meg at jeg blir støkk med ham et par uker til. Men det funket jo bra for mannen da, hadde han reist i går hadde han blitt syk på flyet og endt opp i karantene i midtøsten og det hadde jo vært kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Nei jeg skal heve meg over det. Ja noen har mer i livet enn andre, og psykisk sykdom har jo også en tendens til og lage ekstra problemer. Jeg skal prøve å ikke bry meg med sånne kommentarer. Men det som bekymrer meg litt er viss en utrolig skjør person får fæl kommentar kan det jo gå ille. 

Ja ikke sant. Folk må tenke seg om. Både her og ellers. Jeg fikk jo slik en stygg og nedlatende kommentar av han legen lørdags morgen hvor jeg allerede var skjør. Jeg fikk gråte og panikkanfall av det og følte meg langt nede resten av dagen. Hylgråt nesten i tlf med pappa på kvelden. Så når tll og med leger er sånn så florerer det vel av andre folk også. 

Vil tro de fleste av oss "gjengangere" i psykiatrien opplever lignende ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Glitter skrev:

Ja ikke sant. Folk må tenke seg om. Både her og ellers. Jeg fikk jo slik en stygg og nedlatende kommentar av han legen lørdags morgen hvor jeg allerede var skjør. Jeg fikk gråte og panikkanfall av det og følte meg langt nede resten av dagen. Hylgråt nesten i tlf med pappa på kvelden. Så når tll og med leger er sånn så florerer det vel av andre folk også. 

Vil tro de fleste av oss "gjengangere" i psykiatrien opplever lignende ting. 

Ja vil jeg tro. Ja, og møte på sånne leger som han gjør jo bare at man føler seg mye verre. Folk i helsevesenet burde vite bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...