Gå til innhold

Fremtiden


RamonaK

Anbefalte innlegg

stjernestøv
5 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei jeg ble rett og slett desperat. Følte ikke jeg hadde så mye valg. Følt meg mye bedre i dag , men så ringte more min og da gikk angst nivået i taket. 

Det er nå bra du har følt deg bedre i dag, men synd du ble dårlig av at din mor ringte. Jeg og ble dårlig av en telefon i dag, jeg skal få all dritten liksom. Men jeg er jo vant med det, har fått beskjed om at jeg må sette grenser men syns det er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er nå bra du har følt deg bedre i dag, men synd du ble dårlig av at din mor ringte. Jeg og ble dårlig av en telefon i dag, jeg skal få all dritten liksom. Men jeg er jo vant med det, har fått beskjed om at jeg må sette grenser men syns det er vanskelig. 

Ja, den moren min er fryktelig irriterende.  Blir helt utslitt. Trist at du hadde en sånn samtale også. Nei det er ikke bestandig lett å sette ned foten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal mannen reise snart. Synes fryktelig synd på ham for han vil så gjerne bli. Selvom han kan være ordentlig fryktelig noen ganger kan han også være snill og morsom. Vet ikke når han har muligheten til å komme tilbake og det gjør det jo ekstra tungt for ham. Pluss at han går jo glipp av sønnens første skoledag, og datterens første i barnehagen. Han prøvde å ta overdose i går, heldigvis tok han ingenting farlig og ikke mye heller, bare ting som gjør en litt trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RamonaK skrev:

Nå skal mannen reise snart. Synes fryktelig synd på ham for han vil så gjerne bli. Selvom han kan være ordentlig fryktelig noen ganger kan han også være snill og morsom. Vet ikke når han har muligheten til å komme tilbake og det gjør det jo ekstra tungt for ham. Pluss at han går jo glipp av sønnens første skoledag, og datterens første i barnehagen. Han prøvde å ta overdose i går, heldigvis tok han ingenting farlig og ikke mye heller, bare ting som gjør en litt trøtt. 

Nå føler jeg meg nesten slem som tar det opp igjen, men jeg klarer ikke å skjønne hvordan du ikke blir ordentlig bekymret for dine barns situasjon når både du og faren deres overdoserer på medikamenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frosken skrev:

Nå føler jeg meg nesten slem som tar det opp igjen, men jeg klarer ikke å skjønne hvordan du ikke blir ordentlig bekymret for dine barns situasjon når både du og faren deres overdoserer på medikamenter?

Selvfølgelig er jeg bekymret. Det er jo derfor jeg er så full av angst. Jeg holder på og bli gal av bekymringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, frosken skrev:

Nå føler jeg meg nesten slem som tar det opp igjen, men jeg klarer ikke å skjønne hvordan du ikke blir ordentlig bekymret for dine barns situasjon når både du og faren deres overdoserer på medikamenter?

Men seriøst hva skal jeg gjøre? Jeg vet at å misbruke medisiner som jeg gjorde i går var dumt, og jeg har ikke tenkt å gjøre det igjen. Må bare klarifisere at jeg tok ikke overdose, jeg holdt meg innafor hva legen har skrevet. Men tilbake til spørsmålet, hva skal jeg gjøre? Barnevernet bare suser, selvom jeg har sagt jeg trenger hjelp. Psykiateren og fastlegen er på ferie ut juli. Prøvde jo og ta litt ansvar ved å gå til vikarierende lege før ting går ut av kontroll, men det var jo ikke til noe hjelp. Så nå er jeg helt lost, alt kommer til å rakne rimelig fort. Jeg prøver virkelig å stå i det så godt jeg bare kan,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, RamonaK skrev:

Men seriøst hva skal jeg gjøre? Jeg vet at å misbruke medisiner som jeg gjorde i går var dumt, og jeg har ikke tenkt å gjøre det igjen. Må bare klarifisere at jeg tok ikke overdose, jeg holdt meg innafor hva legen har skrevet. Men tilbake til spørsmålet, hva skal jeg gjøre? Barnevernet bare suser, selvom jeg har sagt jeg trenger hjelp. Psykiateren og fastlegen er på ferie ut juli. Prøvde jo og ta litt ansvar ved å gå til vikarierende lege før ting går ut av kontroll, men det var jo ikke til noe hjelp. Så nå er jeg helt lost, alt kommer til å rakne rimelig fort. Jeg prøver virkelig å stå i det så godt jeg bare kan,

Skulle du ha møte med barnevernet kommende uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frosken skrev:

Skulle du ha møte med barnevernet kommende uke?

Jeg vet ikke. De sa det, men har ikke hørt noe fra de så vet ikke hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det bare ikke , alle sier hele tiden at jeg må be om hjelp, men det er jo ingen hjelp å få.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg skjønner det bare ikke , alle sier hele tiden at jeg må be om hjelp, men det er jo ingen hjelp å få.

 

Ring dem mandag morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, frosken skrev:

Ring dem mandag morgen:-)

Ja jeg får gjøre det. Og på toppen av det hele nekter nå mannen min å reise i morgen. Jeg får han jo aldri ut av huset.. ikke har han råd til ny flybillett, jeg har ikke penger til at han kan bo her. Arghh orker ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, RamonaK skrev:

Nå skal mannen reise snart. Synes fryktelig synd på ham for han vil så gjerne bli. Selvom han kan være ordentlig fryktelig noen ganger kan han også være snill og morsom. Vet ikke når han har muligheten til å komme tilbake og det gjør det jo ekstra tungt for ham. Pluss at han går jo glipp av sønnens første skoledag, og datterens første i barnehagen. Han prøvde å ta overdose i går, heldigvis tok han ingenting farlig og ikke mye heller, bare ting som gjør en litt trøtt. 

"Prøvde å ta overdose igår".. altså syns det prøve å ta overdose begrepet har blitt noe voldsomt utvannet nå.

Anonymkode: a56db...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Prøvde å ta overdose igår".. altså syns det prøve å ta overdose begrepet har blitt noe voldsomt utvannet nå.

Anonymkode: a56db...4da

Hva skal man kalle det han gjorde da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Mannen nekter nå å reise. Jeg vil bare at han skal reise, jeg har gledet meg til dette utrolig lenge. Jeg orker ikke mer, jeg vil bare ha han vekk. Han sier han skal inn å snakke med barnevernet så fort som mulig, jeg ser ikke noe annet valg enn å fortelle de om volden og den psykiske mishandlingen. Dette her kan komme til å bli jævlig stygt. Jeg er helt ødelagt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøvde å snakke fornuft med ham, men han skjønner det bare ikke. Alt han hadde å si var , how about i just kill you that would solve all my problems. Jeg skjønner bare ikke hvordan han tror dette skal gå, vi har ingen penger , han kan ikke jobbe osv. Burde jeg ringe politiet? Jeg mener jeg har jo ingen bevis for noe. Pluss at er det ikke veldig drastisk? Tenk hvis ingen tror meg? Selvom jeg har vært litt ambivalent og bekymret, har jeg gledet meg så utrolig til han skulle reise, da trodde jeg jeg endelig kom til å få fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, RamonaK skrev:

Hva skal man kalle det han gjorde da? 

Han "prøvde" ikke å ta overdose, han tok faktisk overdose. Men hvis han gjorde det i suicidal hensikt, da "prøvde" han å ta livet sitt. Ser du forskjellen?

Anonymkode: 1f20a...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, RamonaK skrev:

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Mannen nekter nå å reise. Jeg vil bare at han skal reise, jeg har gledet meg til dette utrolig lenge. Jeg orker ikke mer, jeg vil bare ha han vekk. Han sier han skal inn å snakke med barnevernet så fort som mulig, jeg ser ikke noe annet valg enn å fortelle de om volden og den psykiske mishandlingen. Dette her kan komme til å bli jævlig stygt. Jeg er helt ødelagt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg prøvde å snakke fornuft med ham, men han skjønner det bare ikke. Alt han hadde å si var , how about i just kill you that would solve all my problems. Jeg skjønner bare ikke hvordan han tror dette skal gå, vi har ingen penger , han kan ikke jobbe osv. Burde jeg ringe politiet? Jeg mener jeg har jo ingen bevis for noe. Pluss at er det ikke veldig drastisk? Tenk hvis ingen tror meg? Selvom jeg har vært litt ambivalent og bekymret, har jeg gledet meg så utrolig til han skulle reise, da trodde jeg jeg endelig kom til å få fred. 

Har du ikke fortalt bv om at han er aggressiv og voldelig allerede? Hvis ikke kan det virke lite troverdig for bv hvis du først kommer med det nå. 

Anonymkode: 1f20a...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fortalt bv om at han er aggressiv og voldelig allerede? Hvis ikke kan det virke lite troverdig for bv hvis du først kommer med det nå. 

Anonymkode: 1f20a...c70

Jo, har allerede fortalt en god del. Fortalt om kvelertak til jeg svimte av, at han har lugget meg så hardt at håret har blitt revet ut, all skrikingen banningen og ødelegging av inventar. Men de mente det ikke var så ille virket det som på dem. De sa at hvis jeg syntes det ble ille burde jeg dra på krisesenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han "prøvde" ikke å ta overdose, han tok faktisk overdose. Men hvis han gjorde det i suicidal hensikt, da "prøvde" han å ta livet sitt. Ser du forskjellen?

Anonymkode: 1f20a...c70

Ja ser den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, RamonaK skrev:

Ja jeg får gjøre det. Og på toppen av det hele nekter nå mannen min å reise i morgen. Jeg får han jo aldri ut av huset.. ikke har han råd til ny flybillett, jeg har ikke penger til at han kan bo her. Arghh orker ikke mer..

Ja du får ringe BV i morgen å forklare situasjonen, det var rart han ikke ville reise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du får ringe BV i morgen å forklare situasjonen, det var rart han ikke ville reise. 

Ja. Men de virker som om de liker ham. Er redd han skal ta med seg barna. Barna vernet er jo så bekymret fordi jeg har bipolar. Men de kan ikke bo hos ham. Han bryr seg ikke særlig om dem engang han bare kjefter på dem og ser på tv hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...