Gå til innhold

Fremtiden


RamonaK

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Nei, det er kanskje ikke det. Synes bare det er så mye styr med meg, så tenker andre tenker det også. 

Det er ofte mye styr når man sliter psykisk, det har de forståelse for tror jeg. Bare ring og hør du, ellers må du bare vente til det går over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er ofte mye styr når man sliter psykisk, det har de forståelse for tror jeg. Bare ring og hør du, ellers må du bare vente til det går over. 

Tror jeg prøver å vente, før eller siden må det jo gå over. Hvis ikke ringer jeg i morgen. Men all denne angsten bunner nok i det at mannen reiser og jeg er bekymret for hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Tror jeg prøver å vente, før eller siden må det jo gå over. Hvis ikke ringer jeg i morgen. Men all denne angsten bunner nok i det at mannen reiser og jeg er bekymret for hva som skjer. 

Forstår veldig godt at du får angst av at mannen din skal reise, nå har du hatt han der en stund og plutselig blir du alene igjen. Derfor er det så viktig for deg å få snakket med BV om avlastning, det kan gi trygghet og vite at den helgen skal de være der. Da får du tid til å slappe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, RamonaK skrev:

En dag glemte jeg å legge de feks, og de luringene sa jo ingenting for de ville ikke sove, og det har godt veldig mye i "ferdig mat" for det er ikke alltid jeg klarer lage middag. Prøver å veldig sunt da. 

Og dette er ikke omsorgsvikt mener du? 

Anonymkode: 1f20a...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Forstår veldig godt at du får angst av at mannen din skal reise, nå har du hatt han der en stund og plutselig blir du alene igjen. Derfor er det så viktig for deg å få snakket med BV om avlastning, det kan gi trygghet og vite at den helgen skal de være der. Da får du tid til å slappe av. 

Ja sant det. Skal ha møte med de tidlig neste uke, da skal jeg prøve å være bestemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og dette er ikke omsorgsvikt mener du? 

Anonymkode: 1f20a...c70

Hva da? Det er da ingen skade skjedd at de er oppe et par timer lenger enn vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde akkurat å ringe både psykiater og fastlegen men ingen tar den, så da må jeg nok bare vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, RamonaK skrev:

Hva da? Det er da ingen skade skjedd at de er oppe et par timer lenger enn vanlig. 

Det er alvorlig at du er såpass syk at du glemmer å legge barna dine

Anonymkode: 1f20a...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alvorlig at du er såpass syk at du glemmer å legge barna dine

Anonymkode: 1f20a...c70

Nei det er ikke bra. Men jeg ser ikke akkurat på det som omsorgssvikt, jeg prøver ikke unnskylde meg selv, men at sånt skjer en gang i blant tar jo ingen noe skade av. Men mulig jeg er litt blind. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i tlf kø til legen. Tar jo så lang tid, har vært nr 3 i ti min, hva er det egentlig folk bruker så lang tid på å snakke med resepsjonisten om ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Sitter i tlf kø til legen. Tar jo så lang tid, har vært nr 3 i ti min, hva er det egentlig folk bruker så lang tid på å snakke med resepsjonisten om ? 

Ja det kan du si. Håper du får hjelp nå da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det kan du si. Håper du får hjelp nå da :) 

Ja er ganske nervøs ang det hele, og fastlegen er på ferie så det er en annen lege. Men det her ordner  seg vel på et vis. Har nesten ikke sovet på to døgn og det gjør det jo bare verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
22 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja er ganske nervøs ang det hele, og fastlegen er på ferie så det er en annen lege. Men det her ordner  seg vel på et vis. Har nesten ikke sovet på to døgn og det gjør det jo bare verre. 

Å med lite søvn blir man dårlig, ikke bra. Håper det ordner seg for deg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å med lite søvn blir man dårlig, ikke bra. Håper det ordner seg for deg da. 

Takk😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den legen var en skikkelig dott. Du må lære å stå i følelsene dine blablabla. Jeg har jo prøvd det, men funka ikke og mangelen på søvn gjør det jo mye vanskeligere. Vil bare ha en bitteliten pause fra alt tankekjøret, sånn at jeg klarer å ta tilbake kontrollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trasig at du har det så vondt nå. Javisst må man lære å stå i følelsene sine, men i perioder hvor ting er ekstra vanskelig så trenger man jo av og til litt ekstra hjelp for å roe ned som alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Glitter skrev:

Uff, så trasig at du har det så vondt nå. Javisst må man lære å stå i følelsene sine, men i perioder hvor ting er ekstra vanskelig så trenger man jo av og til litt ekstra hjelp for å roe ned som alle andre. 

Ja, jeg føler meg litt lost nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Mannen reiser søndag, og det kommer til å bli tøft. Pluss at jeg ser ikke psykiater igjen før begynnelsen av august. Legen spurte selvfølgelig om han trengte ringe bv da. Men det blir jo så dumt jeg dro jo dit så jeg skal slippe å involvere barnevernet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg føler meg litt lost nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Mannen reiser søndag, og det kommer til å bli tøft. Pluss at jeg ser ikke psykiater igjen før begynnelsen av august. Legen spurte selvfølgelig om han trengte ringe bv da. Men det blir jo så dumt jeg dro jo dit så jeg skal slippe å involvere barnevernet. 

Ikke lett det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Glitter skrev:

Ikke lett det der..

Nei, og de driver jo alltid å maser om at jeg må bli flinkere til å oppsøke hjelp. Jaja, jeg får vel bare stå i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...