Gå til innhold

Fremtiden


RamonaK

Anbefalte innlegg

Tok saken i egne hender når jeg kom hjem. Imovane, kodein og zyprexa tok den verste edgen av. Men sjansen er vel der for at jeg sovner i et hjørnet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, RamonaK skrev:

Tok saken i egne hender når jeg kom hjem. Imovane, kodein og zyprexa tok den verste edgen av. Men sjansen er vel der for at jeg sovner i et hjørnet.. 

Du sier hele tiden at det ikke er noen grunn til å bekymre seg for barnas omsorg, men jeg merker at jeg ikke er sikker på det. Mulig at mannen din tar vare på barna dine i dag, men du kan neppe sies å være fullt ut i stand til det. Håper du får en konstruktiv dialog med barnevernet fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Du sier hele tiden at det ikke er noen grunn til å bekymre seg for barnas omsorg, men jeg merker at jeg ikke er sikker på det. Mulig at mannen din tar vare på barna dine i dag, men du kan neppe sies å være fullt ut i stand til det. Håper du får en konstruktiv dialog med barnevernet fremover.

Hadde aldri tatt de medisinene is så store dose hvis jeg hadde vært alene med barna. Pluss at det hadde ikke kjempe stor effekt, tok bare det verste av det. Men jeg er bare utrolig desperat etter litt ro og søvn så jeg kan få samlet meg. En av grunnene til all denne angsten er jo at han skal reise og jeg er fryktelig usikker på om jeg klarer dette og om jeg er i stand til å ta vare på de og alt husgreiene osv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at alt er så usikkert med bv , de kommer med tilbud og trekker de tilbake. Så er de usikre på hva slags tilbud er nyttig for meg osv. Jeg har jo sagt til de at jeg trenger hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RamonaK skrev:

Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg prøver en gang, kommer jo aldri til å gå bra dette her. 

Du må aldri gi opp. Og hvis du forteller deg selv at det ikke kommer til å gå bra, så går det iallefall ikke så bra (er kanskje ikke den rette til å si det, for jeg "gir litt opp" innimellom selv)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Du må aldri gi opp. Og hvis du forteller deg selv at det ikke kommer til å gå bra, så går det iallefall ikke så bra (er kanskje ikke den rette til å si det, for jeg "gir litt opp" innimellom selv)

 

Takk😄 Nei jeg vil jo ikke gi opp, vil så inderlig at dette skal gå bra . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Takk😄 Nei jeg vil jo ikke gi opp, vil så inderlig at dette skal gå bra . 

Så bra🙂 Da går du på. Dette kan du greie. Ta deg en pause innimellom, så får du krefter til å gå videre🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Så bra🙂 Da går du på. Dette kan du greie. Ta deg en pause innimellom, så får du krefter til å gå videre🙂

Ja, tror det kommer til å gå bedre hvis jeg får sove litt. Ja, jeg skal prøve det. Hadde vært utrolig kjekt med en av knapp på en selv noen ganger 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det gjorde i går funket veldig bra, den ekstreme angsten roet seg ned til en mild angst, og det hjalp meg ekstremt å få slappe av litt. Den ekstreme angsten var helt forferdelig, jeg gikk og kasta opp på veien når jeg fulgte sønnen i barnehagen, og har hatt migrene anfall. Ble ikke veldig trøtt heller, ble bare litt tregere enn vanlig.  Men er det ille av med å holde på sånn? Medisinene er jo ting leger har gitt meg, men jeg bruker de ikke helt som forskrevet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Men er det ille av med å holde på sånn? Medisinene er jo ting leger har gitt meg, men jeg bruker de ikke helt som forskrevet da. 

Det er absolutt ingen løsning å drive å mikse sånn. Spesielt ikke kodein og imovane. At du i det hele tatt lurer på om det er så ille, er bekymringsverdig. 

Anonymkode: 2190f...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ingen løsning å drive å mikse sånn. Spesielt ikke kodein og imovane. At du i det hele tatt lurer på om det er så ille, er bekymringsverdig. 

Anonymkode: 2190f...216

Ja jeg er ikke spesielt stolt av meg selv, ville bare klare slappe av og få sovet. Er det farlig å blande kodein og imovane? Jeg har jo resept på legen fra de, så han hadde vel ikke gitt meg det hvis det gikk dårlig sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja jeg er ikke spesielt stolt av meg selv, ville bare klare slappe av og få sovet. Er det farlig å blande kodein og imovane? Jeg har jo resept på legen fra de, så han hadde vel ikke gitt meg det hvis det gikk dårlig sammen? 

Om ikke direkte farlig, er det sterke, vanedannende B-preparater som kun skal brukes som foreskrevet av lege. Å mikse sånn du beskriver ligger tett opp til rusmisbruk. Jeg kan forstå desperasjonen etter å komme unna den sterke angsten, men denne løsningen kan lett forsterke vanskene dine på sikt, og det trenger du ikke. 

Anonymkode: 2190f...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke direkte farlig, er det sterke, vanedannende B-preparater som kun skal brukes som foreskrevet av lege. Å mikse sånn du beskriver ligger tett opp til rusmisbruk. Jeg kan forstå desperasjonen etter å komme unna den sterke angsten, men denne løsningen kan lett forsterke vanskene dine på sikt, og det trenger du ikke. 

Anonymkode: 2190f...216

Nei, jeg skal ikke gjøre det igjen. Det hjalp veldig å bare få en liten pause, og få sove. Føler jeg har mer kontroll i dag. Zyprexa tar jeg jo hver dag , men kodein og imovane kun ved behov. Så da er det ihvertfall godt å vite at det ikke blir noen sinnsyk effekt hvis jeg faktisk har behov for alle tre på en gang. Eneste som skjedde var at jeg ble veldig avslappet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
18 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei, jeg skal ikke gjøre det igjen. Det hjalp veldig å bare få en liten pause, og få sove. Føler jeg har mer kontroll i dag. Zyprexa tar jeg jo hver dag , men kodein og imovane kun ved behov. Så da er det ihvertfall godt å vite at det ikke blir noen sinnsyk effekt hvis jeg faktisk har behov for alle tre på en gang. Eneste som skjedde var at jeg ble veldig avslappet. 

Skjønner deg jeg, jeg var oppe i natt og var urolig. Men hadde alt tatt vival og seroquel så da tok jeg akineton bare for å se om det hjalp, fikk sove da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Skjønner deg jeg, jeg var oppe i natt og var urolig. Men hadde alt tatt vival og seroquel så da tok jeg akineton bare for å se om det hjalp, fikk sove da. 

Ja, det er jo så fryktelig når angsten river og sliter , og man bare vil sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Ja, det er jo så fryktelig når angsten river og sliter , og man bare vil sove. 

Ja det er sant det, man blir ganske desperat da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant det, man blir ganske desperat da. 

Kan ikke huske sist angsten har vært så ille. Var helt sikker på at jeg kom til å dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Kan ikke huske sist angsten har vært så ille. Var helt sikker på at jeg kom til å dø. 

Ja det føles jo ut som man skal dø og det er jo helt forferdelig å ha det sånn, da er det ikke så ille å bruke det man har. Det er jo bare for å roe seg, man blir jo bare roligere og ikke dopa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det føles jo ut som man skal dø og det er jo helt forferdelig å ha det sånn, da er det ikke så ille å bruke det man har. Det er jo bare for å roe seg, man blir jo bare roligere og ikke dopa. 

Nei jeg ble rett og slett desperat. Følte ikke jeg hadde så mye valg. Følt meg mye bedre i dag , men så ringte more min og da gikk angst nivået i taket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...