Gå til innhold

Offentlig tilrettelegging for misbruk av barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, frosken skrev:

Jeg blir helt satt ut av å lese om dette, at praksisen med å plassere dårlig fungerende barn hos pedofile varte helt til 2000-tallet. 

Herlighet - hadde jeg lest det der i en roman, hadde jeg tenkt at det var litt drøyt / overdrevet. 

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Herlighet - hadde jeg lest det der i en roman, hadde jeg tenkt at det var litt drøyt / overdrevet. 

Ja, jeg ville sannsynligvis ha nektet å tro det om noen hadde fortalt om dette. Nesten så jeg lurer på om jeg av og til  bør være villig til å høre på konspirasjonsteoretikere. 

påskelilje
Skrevet

Det var helt fryktelig å lese! Systematisk overgrep av sårbare barn som allerede hadde opplevd mye vondt. At det går an!

stjernestøv
Skrevet

Dette var utrolig trist :( Trodde ikke det var mulig. 

FjellOgDalar
Skrevet

Dette ble jeg også temmelig satt ut av å lese. Hvordan går det i det hele tatt an å gjøre noe sånt?! Jeg håper virkelig dette blir nøstet opp i så de skyldige får den straffen de fortjener.  

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at det der faktisk har skjedd. Stakkars barn. Og at de ikke skal få erstatning fordi saken er foreldet er jo helt bak mål. 

AnonymBruker
Skrevet

I Pakistan og Afghanistan er det ikke uvanlig at voksne menn har unge gutter som sexslaver. De kler de ut som jenter.  De foretrekker disse fordi bla kvinner er urene og har mindre status. Dette vet myndighetene om. 

Anonymkode: 2c003...389

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...