Gå til innhold

Mobbing av enkelt-brukere

Anbefalte innlegg

Gjest Naana47
Skrevet

Synes det går for vidt. De som er her og leser en del bør ha fått med seg hvordan enkelt-brukere og enkelt-diagnoser stadig blir tatt for seg av en person eller kanskje 1-2 stk til. Nå ble en tråd nylig stengt pga hets mot en bestemt nickbruker. Vil vi ha det sånn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Naana47 skrev:

Synes det går for vidt. De som er her og leser en del bør ha fått med seg hvordan enkelt-brukere og enkelt-diagnoser stadig blir tatt for seg av en person eller kanskje 1-2 stk til. Nå ble en tråd nylig stengt pga hets mot en bestemt nickbruker. Vil vi ha det sånn? 

Jeg synes det er viktig å legge merke til alle som ikke "mobber" eller er ugreie mot andre. Du mater de som liker å lage konflikter gjennom å fokusere så mye på det. 

Gjest Naana47
Skrevet
Akkurat nå, frosken skrev:

Jeg synes det er viktig å legge merke til alle som ikke "mobber" eller er ugreie mot andre. Du mater de som liker å lage konflikter gjennom å fokusere så mye på det. 

Ok, da skal jeg la være å tenke på det, i alle fall skrive om det. 

Bare synes veldig synd på den siste nå som mottok veldig mye vondt fra noen i en tråd. 

Skrevet
2 timer siden, Naana47 skrev:

Vet ikke hvorfor du er så opphengt i dette. På offentlig forum er det ikke til å unngå, men det beste er å overse disse anonyme som driver med dette. Hvis de ikke får noe oppmerksomhet så er det heller ikke morsomt for de. Husk at det er mange som har trolling som "hobby". 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Naana47 skrev:

Det var ganske mye drittslenging begge veier i den tråden.

image.png.47d23896d8929bc9a183adb51eced413.png

Anonymkode: 10b45...afc

Gjest Naana47
Skrevet
52 minutter siden, Fionys skrev:

Vet ikke hvorfor du er så opphengt i dette. På offentlig forum er det ikke til å unngå, men det beste er å overse disse anonyme som driver med dette. Hvis de ikke får noe oppmerksomhet så er det heller ikke morsomt for de. Husk at det er mange som har trolling som "hobby". 

Jeg er ikke så opptatt av det for egen del (lenger).

Gjest Naana47
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ganske mye drittslenging begge veier i den tråden.

image.png.47d23896d8929bc9a183adb51eced413.png

Anonymkode: 10b45...afc

Ja, jeg vet det var mye drittslenging begge veier, absolutt. Men jeg hang meg kanskje litt mye opp i de som setter andres diagnoser i tvil. Det er en ukultur som en eller noen få driver med. Så ble jeg vel litt revet med av det da, og "måtte" derfor starte en tråd om mobbing. 

Men ok, det var dumt av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...